• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-18 16:00:17 följande:
    Men kaloriintagen ökar eftersom jag äter mer?Jag skulle kunna hålla på länge om det här eftersom det har varit ett verkligt problem för mig. Men inte här i tråden.
    Jag tycker det är intressant, så oroa dig inte för det Men om du är mätt på en macka så kanske du kan äta halva mackan kl 12 och andra halvan kl 15? Så blir det oftare men med samma intag?
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-18 16:00:17 följande:
    Men kaloriintagen ökar eftersom jag äter mer?Jag skulle kunna hålla på länge om det här eftersom det har varit ett verkligt problem för mig. Men inte här i tråden.
    Kaloriintaget ökar bara om du äter mer mat, inte om du äter fler gånger. Det vill säga om du äter en halv macka och sen en halv till så har du ju inte ätit mer än en macka totalt, fast du har spridit ut den på två måltider.
  • Velour

J hjärtar A,

först och främst vet jag inte varför det helt plötsligt inte går att citera dig. Men det handlar inte om att detta ämne är intressant eller ej. Jag delger gärna vad problemet med mig är, men vill inte göra det här i tråden

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-18 16:09:01 följande:
    J hjärtar A,först och främst vet jag inte varför det helt plötsligt inte går att citera dig. Men det handlar inte om att detta ämne är intressant eller ej. Jag delger gärna vad problemet med mig är, men vill inte göra det här i tråden
    Ah förlåt! Menade inte att vara okänslig!
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-12-18 15:56:47 följande:
    Har aldrig varit med om. Och man kan faktiskt trimma könshåret om det blir så långt att man inte hittar fram Det gäller både kvinnor och män. Men rakat är bara så fult enligt mig!
    En man gick till tandläkaren på måndag morgon. Han lägger sig i stolen och tandläkaren börjar gräva i munnen.

?Du har flickvän ser jag? säger tandläkaren.

?Ja? svarar mannen tvekande och undrar hur i all sin dar tandläkaren kan veta det.

?Ni hade trevligt i sängkammarn i helgen ser jag.?

?Ja, men hur vet du det??

?Lite oralsex verkar det som??

?Ja? nu börjar mannen tycka det är riktigt obehagligt.

?Oj, 69:an till och med? säger tandläkaren imponerat.

Nu blir mannen förbannad och skriker:

?Men hur fan kan du veta det? Har jag könshår mellan tänderna eller??

?Nej, men du har bajs i näsan.?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-18 16:06:40 följande:
    Det är fredag, men det känns som söndag..
    Gör det? Känns som torsdag eller nåt för mig...
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-12-18 15:56:47 följande:
    Har aldrig varit med om. Och man kan faktiskt trimma könshåret om det blir så långt att man inte hittar fram Det gäller både kvinnor och män. Men rakat är bara så fult enligt mig!
    Men om man trimmar går det väl fortare, och sen när är det poängen?
  • Velour

Scratchy,

citatfunktionen funkar inte på dig heller. Men det väl så ändå, äter jag fler portioner får jag i mig fler kalorier, eller hur? Även om jag delar den där mackan, för då får jag i mig halva mängden kalorier än om jag äter hela?

Men frågan är om jag MÅSTE äta fem gånger om dagen. Måste jag det? Jag tycker att jag får i mig den nödvändiga näringen de gånger jag äter. Sen känner jag mig mätt. Eller man ska inte känna sig mätt, d.v.s. äta så små portioner så att man äter just de helig fem portionerna?

För så vill inte jag ha det. Det var inte på det sättet jag gick ner i vikt, samt att jag inte skulle må bra av att göra så heller.

• Jagbyttenick
    En man gick till tandläkaren på måndag morgon. Han lägger sig i stolen och tandläkaren börjar gräva i munnen.?Du har flickvän ser jag? säger tandläkaren.?Ja? svarar mannen tvekande och undrar hur i all sin dar tandläkaren kan veta det.?Ni hade trevligt i sängkammarn i helgen ser jag.??Ja, men hur vet du det???Lite oralsex verkar det som???Ja? nu börjar mannen tycka det är riktigt obehagligt.?Oj, 69:an till och med? säger tandläkaren imponerat.Nu blir mannen förbannad och skriker:?Men hur fan kan du veta det? Har jag könshår mellan tänderna eller???Nej, men du har bajs i näsan.?
    Hahaha
  • Velour

J hjärtar A,

Nej du var inte alls okänslig. Nu i efterhand ser jag att det såg ut som om jag blev irriterad, vilket inte var fallet!

Kram!

Svar på tråden Tråddödare igen....