• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-18 15:46:19 följande:
    Men det var kul att "se" dig igen, Scratchy, även om du kom stångande med slipade horn.
    Äh, de är inte slipade, du har bara glömt hur vassa de är.

Kul att se dig också, trots att du är i försvarsposition idag.
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-18 15:52:06 följande:
    Fler måltider ökar förbränningen. Eftersom kroppen vet att det hela tiden kommer mer mat så förbränner den allt direkt. Äter man mer sällan så samlar kroppen på sig kalorierna för att spara.Men du får naturligtvis göra som du vill.
    Ehh.. inte för mig. Det vet jag alldeles för mkt om.
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-12-18 15:46:12 följande:
    Just det! Håriga män är sexiga!
    Men hur kul är det med könshår mellan tänderna liksom?
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-18 15:53:55 följande:
    Äh, de är inte slipade, du har bara glömt hur vassa de är.Kul att se dig också, trots att du är i försvarsposition idag.
    Ja, risken att man glömmer dina vassa horn är stora när du knappt visar dig längre.

Försvarsposition? :-/
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-18 15:55:14 följande:
    Grattis till det
    Yaaaay!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-18 15:54:15 följande:
    Ehh.. inte för mig. Det vet jag alldeles för mkt om.
    Men du ska ju naturligtvis inte dubbla kaloriintaget för att du dubblar antalet måltider. Visst, förbränningen ökar, men du får fler kalorier att förbränna. Så, lika många kalorier och fler måltider borde göra jobbet. Dessutom får du jämnare insulinnivå om du gör så.
  • Jagbyttenick
    Men hur kul är det med könshår mellan tänderna liksom?
    Har aldrig varit med om. Och man kan faktiskt trimma könshåret om det blir så långt att man inte hittar fram Det gäller både kvinnor och män.
    Men rakat är bara så fult enligt mig!
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-18 15:56:45 följande:
    Men du ska ju naturligtvis inte dubbla kaloriintaget för att du dubblar antalet måltider. Visst, förbränningen ökar, men du får fler kalorier att förbränna. Så, lika många kalorier och fler måltider borde göra jobbet. Dessutom får du jämnare insulinnivå om du gör så.
    Men kaloriintagen ökar eftersom jag äter mer?

Jag skulle kunna hålla på länge om det här eftersom det har varit ett verkligt problem för mig. Men inte här i tråden.
  • Velour

Det är fredag, men det känns som söndag..

Svar på tråden Tråddödare igen....