Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare igen....

Sedek skrev 2009-11-25 21:45:29 följande:
    Kampsportsdokumentären såklart!
    Eh... jaaa... just det... kampsportsdokumentären. Det var ju därför jag kollade. För kampsporten.

Jo, jag missar aldrig bra kampsport på tv.
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-11-25 21:47:07 följande:
    Tack, ni är så snälla idag så jag blir rörd. Tänk på oss småbarnsmammor som gråter till reklamen på tv, kommer ju blöta ner hela tråden tror jag

Vilken reklam?
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-11-25 21:48:27 följande:
    He he he...inte så att det är några som kommer hänga kvar i tråden tills någon fått "ett nummer" va...?
    Jag ignorerar citationstecknena i ditt inlägg och pratar om det jag känner för istället.

Jag vill inte ha #5000. Är fortfarande sårad efter att jag missade den förra gången när jag satt på internetcaféet i Leticia.
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-11-25 21:52:47 följande:
    Ja, då led vi faktiskt med dig, man kunde känna besvikelsen ända från Sydamerika och hit!!!
    Haha... ja, jag hade faktiskt en speciell känsla i magen den kvällen. Hade tänkt att ni borde ha kommit över #5000, så när jag loggade in var det bara typ tio inlägg kvar och alla i tråden off line. Det var en sån euforisk känsla tills...

Vem var det som tog den egentligen? Är det någon som är kvar?
  • Scratchy
    Blir du tårögd av den där reklamen där mamman pussar sin bebis på rumpan?
  • Scratchy

I det här tempot hinner vi ju knappt fram ikväll...

• Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-11-25 22:03:05 följande:
    Nu har jag kollat, det var en tjej som heter Trissvinnaren och som skulle gratta dig till 5000 Kom på att jag glömde uppdatera Gaffsan på att Grizelda är här och skriver ibland, men inte lika frekvent som i den gamla tråden ser jag!
    Hur kunde du kolla det så snabbt? Jag håller själv på och bläddra i den gamla tråden.
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-11-25 22:03:17 följande:
    lalala
    Puss?
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2009-11-25 22:04:30 följande:
    Jodå, vi hinner. Såg ju att Harlow skrev jämt i den gamla tråden, vart tog hon vägen?
    Tutteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Svar på tråden Tråddödare igen....