• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • confligere
    Isnogood skrev 2009-12-20 17:19:50 följande:
    10 timmar på jobbet avklarat....så nu är det bara jobbet här hemma kvar...Sjukt trött o frusen...o kom hem till ett hus där innetemperaturen låg på 12 grader...inte kul... -Sonen har kommit nu , sitter i fotöljen invirad i en tjock filt o tittar på tv o äter saffransbullar medans vi väntar på att det ska bli lite varmare inne...
    Isnogood skrev 2009-12-20 17:21:35 följande:
    Sånt jobb skulle jag gärna ha...... "snark"
    Vad jobbar du med när man är igång 10 timmar i sträck? Pilot?
  • Isnogood
    confligere skrev 2009-12-20 17:50:14 följande:
    Kunde nästan tro det.... njae, inte direkt...men som maskinskötare på Kronfågel...
    -Sjukt mycket att göra nu pga alla lediga dagar runt jul o nyår...
    Mycket övertid o mycket helgjobb....jobbar den 27 också...och den 3e... förutom alla ordinarie dagar....så denna månad har jag haft en söndag hemma...resten är spenderade på jobbet....
  • confligere
    Isnogood skrev 2009-12-20 17:55:36 följande:
    Kunde nästan tro det.... njae, inte direkt...men som maskinskötare på Kronfågel...-Sjukt mycket att göra nu pga alla lediga dagar runt jul o nyår...Mycket övertid o mycket helgjobb....jobbar den 27 också...och den 3e... förutom alla ordinarie dagar....så denna månad har jag haft en söndag hemma...resten är spenderade på jobbet....
    Ahh, var det du som la krossat glas i kycklingen? Bra gjort. Alltid kul med kreativa människor.
  • Scratchy
    confligere skrev 2009-12-20 17:50:14 följande:
    Piloter sover väl större delen av tiden?
  • Scratchy
    qwerty66 skrev 2009-12-20 18:22:38 följande:
    jobba julen är ju underbart... :)
    Mycket aktivitet på fk då eller?
  • qwerty66

jo alla årskörningar och avslut och sånt skti som ska göras.. .sen i år ska vi ju vara igång med pensionsmyndigheten den 2:a jan ...faktiskt så är julen jobbiggaste tiden här... tror även handläggarna sliter oxå... oavsett vad folk tror så vill även de att de försäkrade ska ha pengar före julen :)

• Scratchy

Confli? Är du i Göteborg? Jag ska dit imorgon. Öl?

• Polly S

hej!
    nu är jag tillbaka efter en jättetrevlig helkväll med svägeskan -Eddie Izzard är verkligen rolig!
    har ni haft en bra helg?

• Scratchy
    qwerty66 skrev 2009-12-20 18:26:44 följande:
    jo alla årskörningar och avslut och sånt skti som ska göras.. .sen i år ska vi ju vara igång med pensionsmyndigheten den 2:a jan ...faktiskt så är julen jobbiggaste tiden här... tror även handläggarna sliter oxå... oavsett vad folk tror så vill även de att de försäkrade ska ha pengar före julen :)
    Nej, det tror jag inte att de vill.

2:a januari i år... då är ni lite sent ute...
Svar på tråden Tråddödare igen....