• Hallonröd

Hur vaknar du?

Ja,  hur vaknar du egentligen? Själv vaknar jag till musik/prat från klockradion...kan inte med nåt jäkla pipande eller ett hemskt ringande ljud
    på morgonen {#lang_emotions_undecided}

Motivera gärna {#lang_emotions_flower}

// Bad sound kills good music...
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur vaknar du?
  • LillaZ

vaknar av min lillgrabb. De första 5 minutrarna är jag i koma och kan bara se till så han inte går ner på golvet typ, så jag vet inte på vilket sätt han väcker mig. Men jag vaknar iaf.

• lottii

Oftast av min "tidsinställda hjärnklocka" och jag är pigg som en mört, bara att hoppa upp. Alla blir så irriterade av min morgonpigghet.

• Axels och Annies mamma

Annat, vaknar ev en 1 1/2-åring som är mycket mer morgonpigg än mamma

• Blåklockan79

Av en 1-åring som skriker, för att hon är hungrig, behöver ny blöja eller bara har tröttnat på att ligga vaken i sin säng själv och vill upp och leka. Ibland dock av väckarklocka med pip.
    Innan vi fick barn, drog min klockradio igång på radio 5 min innan sambons väckarklocka, för att man skulle ha chans att vakna mjuk, men ändå väckas om man slumrade igenom musiken

• JWM

vaknar av mig själv någon gång mellan 5-6 på morgonen

antingen måste man gå upp till jobbet eller så vänder man på sig o sover vidare

har aldrig använt väckarklocka

• jeeri74

Oftast en en och halvåring som börjar röra på sig och ställa sig upp i sin spjälsäng om han inte ligger bredvid och lutar sig över mig och ger mig en puss.
    Men OM han sover när jag ska upp är det till radio.

• Tindragull

Jag röstade på annat: Jag vaknar 99% av mina dagar av att mina barn leker i lillkillens rum. Så ligger jag och lyssnar på dem i babyvakten en stund innan jag masar mig ur sängen.

• GirlyNoob

Vaknar av mobilen som spelar en låt med Millow {#lang_emotions_sunny}

Svar på tråden Hur vaknar du?