Hur vaknar du?
Ja, hur vaknar du egentligen? Själv vaknar jag till musik/prat från klockradion...kan inte med nåt jäkla pipande eller ett hemskt ringande ljud
på morgonen 
Motivera gärna 
Ja, hur vaknar du egentligen? Själv vaknar jag till musik/prat från klockradion...kan inte med nåt jäkla pipande eller ett hemskt ringande ljud
på morgonen 
Motivera gärna 
En treåring som kryper in under täcket och ber om välling.
vaknar av min lillgrabb. De första 5 minutrarna är jag i koma och kan bara se till så han inte går ner på golvet typ, så jag vet inte på vilket sätt han väcker mig. Men jag vaknar iaf.
vaknar av bebis som vill ha ny blöja.
Oftast av min "tidsinställda hjärnklocka" och jag är pigg som en mört, bara att hoppa upp. Alla blir så irriterade av min morgonpigghet.
Annat, vaknar ev en 1 1/2-åring som är mycket mer morgonpigg än mamma
Av en 1-åring som skriker, för att hon är hungrig, behöver ny blöja eller bara har tröttnat på att ligga vaken i sin säng själv och vill upp och leka. Ibland dock av väckarklocka med pip.
Innan vi fick barn, drog min klockradio igång på radio 5 min innan sambons väckarklocka, för att man skulle ha chans att vakna mjuk, men ändå väckas om man slumrade igenom musiken
vaknar av mig själv någon gång mellan 5-6 på morgonen
antingen måste man gå upp till jobbet eller så vänder man på sig o sover vidare
har aldrig använt väckarklocka
Oftast en en och halvåring som börjar röra på sig och ställa sig upp i sin spjälsäng om han inte ligger bredvid och lutar sig över mig och ger mig en puss.
Men OM han sover när jag ska upp är det till radio.
Jag röstade på annat: Jag vaknar 99% av mina dagar av att mina barn leker i lillkillens rum. Så ligger jag och lyssnar på dem i babyvakten en stund innan jag masar mig ur sängen.
Vaknar av mobilen som spelar en låt med Millow