Hur vaknar du?
Ja, hur vaknar du egentligen? Själv vaknar jag till musik/prat från klockradion...kan inte med nåt jäkla pipande eller ett hemskt ringande ljud
på morgonen 
Motivera gärna 
Ja, hur vaknar du egentligen? Själv vaknar jag till musik/prat från klockradion...kan inte med nåt jäkla pipande eller ett hemskt ringande ljud
på morgonen 
Motivera gärna 
Jag valde annat.
Antingen vaknar jag vid 6 tiden av sonen som ropar från sin säng, eller vid 8 tiden av att sonen kommer in tillsammans med sin pappa och ger mig en puss. Vi går upp varannan dag hemma.
Annat
Till ljudet av min 6 månaders tös som ligger och leker i sin spjälsäng.
En elvis låt på mobien =) ( har så dåligt morgonhumör så ja klara inte av nå höga alarm signaler uh )
Till bebis
både till radio och mobil (x3 olika signaler)
Har väckarklocka, mobil och alarmet på vanliga telefonen..å alla på högsta volym och vidriga larm. Å ändå kan jag missa två av dem.. Grannarna blir nog lyckliga!
Har fram till för några år sedan alltid vaknat av mig själv vid 6-7 på morgonen oavsett när jag lagt mig å därför bara haft en klockradio med prat/musik på larm för säkerhets skull...men sen jag bytte medicin så är det hopplöst..men ändå ingen sömnmedicin jag äter..
Dottern väcker mig...
När dottern vaknar börjar hon gasta!
Annat: I förmiddags av att min älksling sa God morgon min vackra älskling! Annars mobilen..
Till "a summer place" som jag har som alarmsignal på mobilen. Det är ett ganska milt uppvaknande.
Jag förstår inte heller hur man kan ha sånadär skräniga alarmsignaler som gör att man vaknar upp med en hjärtattack. Vissa väckarklockor är ju verkligen hemska.