• Hallonröd

Hur vaknar du?

Ja,  hur vaknar du egentligen? Själv vaknar jag till musik/prat från klockradion...kan inte med nåt jäkla pipande eller ett hemskt ringande ljud
    på morgonen {#lang_emotions_undecided}

Motivera gärna {#lang_emotions_flower}

// Bad sound kills good music...
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur vaknar du?
  • eleena

Litet barn som tassar in och väcker mig + bebis

• Kokosen86
    Madde25 skrev 2009-10-02 22:42:17 följande:
    av mobilen eller min dotter som viskar smöggå i mitt öra
    naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw
  • lovelylocks

har ngn störd alarmsignal på luren med, känns som att bli våldtagen av satan typ att vakna, men funkar, det gör den :p

• LjubaviMoja

Utav barnen

Att bli far är inte svårt, däremot att vara det
  • siamusen

Antingen av att maken gar till jobbet. Eller av att yngsta barnet skriker.

Eller, min personliga favorit, att jag blir skallad eller petas i ögat av mellanbarnet som säger: Jejje done dodo (Jejje har sovit klart) och sen brukar han dra mig i örat och dunka vâllingflaskan i huvudet.

• Hallonröd
    siamusen skrev 2009-10-03 00:18:46 följande:
     Eller, min personliga favorit, att jag blir skallad eller petas i ögat av mellanbarnet som säger: Jejje done dodo (Jejje har sovit klart) och sen brukar han dra mig i örat och dunka vâllingflaskan i huvudet.
    *Hahaha*...var någon annan här som också hade sådan där brutala uppvaknanden
    // Bad sound kills good music...
  • Wintermute

Jag vaknar av min son varje morgon som säger: pappaaa jag är huuungriiiig!!!

• MikaelaOchEricaQudijo

de e meningen att ja ska bli väckt av min softa musik på luren,men nu för tiden vaknar ja av att dottern sparkar mej i skallen glidit av kudden,hamnat i sidled,tycker de e dax å kliva upp så hon sprattlar på,och vips har mamma fått morgonpisk. vaknade av en liten bebistå i ena näsborren nyligen :-s

• madde1983

annat... av micron, min dottes pappa går upp och fixa lillans välling och om han hinner så mata han henne annas så e det jag ,

• MalinEddie

Sambon och jag har sovmorgon varannan dag. De dagar jag måste gå upp väcks jag av äldsta dottern som skriker "bompa". De dagar jag får sova ut vaknar jag när jag vill och det är underbart. Har en sån dag imorgon{#lang_emotions_smile}

Svar på tråden Hur vaknar du?