Hur vaknar du?
Ja, hur vaknar du egentligen? Själv vaknar jag till musik/prat från klockradion...kan inte med nåt jäkla pipande eller ett hemskt ringande ljud
på morgonen 
Motivera gärna 
Ja, hur vaknar du egentligen? Själv vaknar jag till musik/prat från klockradion...kan inte med nåt jäkla pipande eller ett hemskt ringande ljud
på morgonen 
Motivera gärna 
Litet barn som tassar in och väcker mig + bebis
har ngn störd alarmsignal på luren med, känns som att bli våldtagen av satan typ att vakna, men funkar, det gör den :p
Utav barnen ![]()
Antingen av att maken gar till jobbet. Eller av att yngsta barnet skriker.
Eller, min personliga favorit, att jag blir skallad eller petas i ögat av mellanbarnet som säger: Jejje done dodo (Jejje har sovit klart) och sen brukar han dra mig i örat och dunka vâllingflaskan i huvudet.
Jag vaknar av min son varje morgon som säger: pappaaa jag är huuungriiiig!!!
de e meningen att ja ska bli väckt av min softa musik på luren,men nu för tiden vaknar ja av att dottern sparkar mej i skallen
glidit av kudden,hamnat i sidled,tycker de e dax å kliva upp så hon sprattlar på,och vips har mamma fått morgonpisk. vaknade av en liten bebistå i ena näsborren nyligen :-s
annat... av micron, min dottes pappa går upp och fixa lillans välling och om han hinner så mata han henne annas så e det jag ,
Sambon och jag har sovmorgon varannan dag. De dagar jag måste gå upp väcks jag av äldsta dottern som skriker "bompa". De dagar jag får sova ut vaknar jag när jag vill och det är underbart. Har en sån dag imorgon