• Hallonröd

Hur vaknar du?

Ja,  hur vaknar du egentligen? Själv vaknar jag till musik/prat från klockradion...kan inte med nåt jäkla pipande eller ett hemskt ringande ljud
    på morgonen {#lang_emotions_undecided}

Motivera gärna {#lang_emotions_flower}

// Bad sound kills good music...
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur vaknar du?
  • linjes
    MaNiMi skrev 2009-10-02 17:44:20 följande:
    Har väckarklocka, mobil och alarmet på vanliga telefonen..å alla på högsta volym och vidriga larm. Å ändå kan jag missa två av dem.. Grannarna blir nog lyckliga! Har fram till för några år sedan alltid vaknat av mig själv vid 6-7 på morgonen oavsett när jag lagt mig å därför bara haft en klockradio med prat/musik på larm för säkerhets skull...men sen jag bytte medicin så är det hopplöst..men ändå ingen sömnmedicin jag äter..
    Hm undrar om min man äter den medicinen i smyg
  • luckyme83

jag brukar vakna runt 8 av att sonen på 5 månader ligger o bajsar =)
    pappan matar honom vid halv 6 och sen somnar sonen hos mig när pappan går till jobbet..

• merix

vaknar till 3 ungar som kryper ovanpå mig och sparkar mig över hela kroppen. Det sker vid halv 7 varje morgon, helg som vardag.

• LuMa

Oftast av mej själv fem minuter före mobilens alarm sätter igång (piper en gång).

• Lattjo

Jag jobbar med mina föräldrar såmin mamma ringer och väcker mig klockan 5 varje vardag :)

• kafferast

Annat: Äldsta barnet (2 år) kommer in i sovrummet och kräver vår uppmärksamhet. Alldeles för tidigt.

Svar på tråden Hur vaknar du?