• tejp

Poppispinglorna 6

Poppispinglorna

Dax för ytterligare 3månaders snick och snack om sånt som faller oss in! Kom igen nu tjejer! Vi hjälps åt att hålla våran tråd levande!!!

Mer eller mindre aktiva:
    Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin och Johannes ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och Theo ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    Znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isac ♥
    Bebis08 med ♥ Minna, Ida, Ella och Melvin ♥

sen så är det säkert någon mer som förgyller tråden med ett inlägg då och då..
    Karro★Mamma till busungarna Lucas, Rufus & Moses★
  • Svar på tråden Poppispinglorna 6
  • Martha

Nu har Emma lockat mej med mms från S1 hela kvällen så nu blev jag "Gå ut och äta sugen" Är det nån som vill hänga på?? Kanske tisdag nästa vecka??

• tejp

Blir det några som ska ut och äta?
    Jacob jobbar eftermiddag på tisdag, är det då det gäller fortfarande?

Jag är fortfarande inte klar med julklapparna, på långa vägar :/ Har köpt klart till barnen, men har inte köpt nått till Jacob. Va ger man maken egentligen? ...

Läget annars härinne då? Marit, blire nån bugga?

• Michaela83
    tejp skrev 2009-12-14 11:56:53 följande:
    Blir det några som ska ut och äta? Jacob jobbar eftermiddag på tisdag, är det då det gäller fortfarande?Jag är fortfarande inte klar med julklapparna, på långa vägar :/ Har köpt klart till barnen, men har inte köpt nått till Jacob. Va ger man maken egentligen? ...Läget annars härinne då? Marit, blire nån bugga?
    Jag äter när som helst.. (är de imorgon el nästa tis??)

Jag vill köpa en liggdel till UJ i någon fin färg.. har någon nån på lager som är till salu?
    Nirna, har du din kvar?
  • Martha
    Michaela83 skrev 2009-12-14 17:53:29 följande:
    Jag äter när som helst.. (är de imorgon el nästa tis??)Jag vill köpa en liggdel till UJ i någon fin färg.. har någon nån på lager som är till salu?Nirna, har du din kvar?
    Liggdel, va ska du med den till då? ;)
  • MiniMie
    Michaela83 skrev 2009-12-14 17:53:29 följande:
    Jag äter när som helst.. (är de imorgon el nästa tis??) Jag vill köpa en liggdel till UJ i någon fin färg.. har någon nån på lager som är till salu? Nirna, har du din kvar?
    själv skulle jag gärna vilja ha en sån BLÅ som Nirnaeth, hade förr.. men då till tvillingvagnen!!
  • Michaela83

jag får väl bli den första å bekänna då!! Eftersom alla andra är segisar.. mohoho..
    PREGGO..

• Michaela83
    MiniMie skrev 2009-12-14 20:24:01 följande:
    själv skulle jag gärna vilja ha en sån BLÅ som Nirnaeth, hade förr.. men då till tvillingvagnen!!
    va ska du med en sån till då? Har du nåt å dölja?
  • MiniMie
    Michaela83 skrev 2009-12-14 20:26:42 följande:
    va ska du med en sån till då? Har du nåt å dölja?
    hahaha.. tycker den skulle passa bra till mitt blå och grönrutiga tyg jag har på tvillingvagnen nu ;)
  • Michaela83
    MiniMie skrev 2009-12-14 20:31:41 följande:
    hahaha.. tycker den skulle passa bra till mitt blå och grönrutiga tyg jag har på tvillingvagnen nu ;)
    mohoho.. Okej!
  • MiniMie
    Michaela83 skrev 2009-12-14 20:32:28 följande:
    mohoho.. Okej!
    sweet ;)
Svar på tråden Poppispinglorna 6