• tejp

Poppispinglorna 6

Poppispinglorna

Dax för ytterligare 3månaders snick och snack om sånt som faller oss in! Kom igen nu tjejer! Vi hjälps åt att hålla våran tråd levande!!!

Mer eller mindre aktiva:
    Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin och Johannes ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och Theo ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    Znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isac ♥
    Bebis08 med ♥ Minna, Ida, Ella och Melvin ♥

sen så är det säkert någon mer som förgyller tråden med ett inlägg då och då..
    Karro★Mamma till busungarna Lucas, Rufus & Moses★
  • Svar på tråden Poppispinglorna 6
  • tejp

mariah: jag borde också ha något att skylla på, men jag har en pepparkaksdeg i kylen som borde gå att baka imorn.
    Jag har sån julångest för att jag inte har lust att baka, pyssla och fixa. jag orkar inte...

Martha skrev 2009-12-04 19:38:16 följande:
    Åååå igår träffade jag världens sötaste bebis.. gissa om man blev sugen på en själv... Nästan så man måste övertala karln ;)
    Pax att skjutsa buggan när vi går på kupolen
  • Martha
    tejp skrev 2009-12-04 22:38:35 följande:
    mariah: jag borde också ha något att skylla på, men jag har en pepparkaksdeg i kylen som borde gå att baka imorn. Jag har sån julångest för att jag inte har lust att baka, pyssla och fixa. jag orkar inte...

Pax att skjutsa buggan när vi går på kupolen
    Äh blir ingen bugga för mej inte, OM det nu skulle bli fler barn nångång så ska jag köra UJ med liggdel så de så ;)
  • Michaela83
    Martha skrev 2009-12-04 23:26:49 följande:
    , OM det nu skulle bli fler barn nångång så ska jag köra UJ med liggdel så de så ;)
    meee tooo... :)
  • Michaela83
    Martha skrev 2009-12-04 19:38:16 följande:
    Åååå igår träffade jag världens sötaste bebis.. gissa om man blev sugen på en själv... Nästan så man måste övertala karln ;)
    ÖVERTALA!!! ;)
  • MiniMie
    Michaela83 skrev 2009-12-06 11:22:09 följande:
    ÖVERTALA!!! ;)
    ojoj da mickis.. är ni på g?! ;)
  • Martha
    Michaela83 skrev 2009-12-06 11:22:09 följande:
    ÖVERTALA!!! ;)
    Ja tänk å vara gravida ihop igen :) Spendera dagarna på kupolen å hänga på Mcd ;) Hahaha.. Men det hade varit skoj!!! Men nää blir nog ingen bebis för oss... Trist men sant..

Ingen annan som ska ha bebis då som vi kan ha som surrogat bebis? ;)
  • tejp
    Martha skrev 2009-12-06 20:55:09 följande:
    Ja tänk å vara gravida ihop igen :) Spendera dagarna på kupolen å hänga på Mcd ;) Hahaha.. Men det hade varit skoj!!! Men nää blir nog ingen bebis för oss... Trist men sant.. Ingen annan som ska ha bebis då som vi kan ha som surrogat bebis? ;)
    Inte jag! Tror inte jag pallar "nu vill ni väl ha en tjej"-tjatet ännu en gång... Har dessutom fullt hus redan, skulle behöva ett större sånt i första hand!
  • tejp

Håhå,... jag har sååå tråkigt! Sitter vid köksbordet och instruerar Jacob i hur han ska laga maten, behändigt
    va gör ni?

• lindi

jag har också tråååkigt! har egentligen massor jag skulle kunna göra här hemma, skruva och måla och så, men jag orkar inte. gick av jobbet imorse och har jobbat större delen av helgen så jag är så trött och slö.
    inga barn hemma som kan roa mig heller och M kommer inte hem från jobbet förens vid halv nio, tråååk!
    carro du har iaf någon som lagar mat åt dig nu, jag är hungrig!!

• tejp
    lindi skrev 2009-12-07 16:53:44 följande:
    jag har också tråååkigt! har egentligen massor jag skulle kunna göra här hemma, skruva och måla och så, men jag orkar inte. gick av jobbet imorse och har jobbat större delen av helgen så jag är så trött och slö. inga barn hemma som kan roa mig heller och M kommer inte hem från jobbet förens vid halv nio, tråååk! carro du har iaf någon som lagar mat åt dig nu, jag är hungrig!!
    Fast det slutade ju med att jag fick ställa mig och göra laxen själv
Svar på tråden Poppispinglorna 6