• tejp

Poppispinglorna 6

Poppispinglorna

Dax för ytterligare 3månaders snick och snack om sånt som faller oss in! Kom igen nu tjejer! Vi hjälps åt att hålla våran tråd levande!!!

Mer eller mindre aktiva:
    Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin och Johannes ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och Theo ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    Znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isac ♥
    Bebis08 med ♥ Minna, Ida, Ella och Melvin ♥

sen så är det säkert någon mer som förgyller tråden med ett inlägg då och då..
    Karro★Mamma till busungarna Lucas, Rufus & Moses★
  • Svar på tråden Poppispinglorna 6
  • Martha
    bebis08 skrev 2009-11-29 18:43:56 följande:
    Fasiken, hade du inte en hel drööööööös med lampskärmar med hem *asg*
    Tydligen två för lite.. *sucka*
  • tejp

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!
    Va gör niii?
    Har ni sett, idag snöar det äntligen!!! Jag sitter här och har så tråkigt!

• Martha
    tejp skrev 2009-12-04 11:04:16 följande:
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!Va gör niii? Har ni sett, idag snöar det äntligen!!! Jag sitter här och har så tråkigt!
    Vi hänger i soffan vi... Spännande värre.. Tycker det snöar lite klent dock.. hade ju kunnat vara liiite mer.. Eller jag tar tillbaka det där ;) Såg nu att det kommit igång rätt bra :)
  • lindi

ja jag säger också ÄNTLIGEN snö! vill åka skidor ju så det blir någon mening med vintern

här slöas det i soffan efter en skön sovmorgon och laddar för jobb kl 13, inte mer spännande än så idag

• MiniMie

..slappdag här hemma..
    slöar i soffan, har bakat lite, bla marknads nougat om nån missat de på fb ;)
    mintkyssar blev de också.. tänkte baka pepparkakor med A bara theo ville somna snart.

En lugn hemma dag.. varvar de hela med lite tvätt...

• tejp

Jag ska ta en repa på kupolen snart jag och trängas lite bland alla andra. Gud va alla bakar,. bara jag som inte alls har nån lust!

• Martha

Alltså jag blir galen.. har nu haft i 3 eller om det är 4a dagar så ont i svanken/ryggen/midjan... Och det går lixom inte över.. Det försvinner om man tar ipren men sen när den går ur kroppen så kommer det tillbaka. Det gör ont när man sitter och ont när man ligger på rygg. Svårt å koncentera sej lixom.

Funderar lite på om det kan vara spiralen som krånglar? Eller vad sjutton kan det vara man blir ju lite orolig när det aldrig försvinner.. *suck*

• Martha

Åååå igår träffade jag världens sötaste bebis.. gissa om man blev sugen på en själv... Nästan så man måste övertala karln ;)

• Nirnaeth
    tejp skrev 2009-12-04 14:22:48 följande:
    Jag ska ta en repa på kupolen snart jag och trängas lite bland alla andra. Gud va alla bakar,. bara jag som inte alls har nån lust!
    Nä, jag har faktiskt inte heller nån lust!

I år köpte jag två burkar med pepparkakor, och en doftolja med pepparkakslukt Funkar prima, det både ser ut- och luktar som, om jag bakat.
    Köpte saffransbiscotti och chokladbiscotti, och hällde över i burkar, så dom ser också lite hembakade ut. Vad fan..!

Fast jag utnyttjar diabeteskortet..onödigt att fresta Xander med sötsaker liksom (sen att det enbart handlar om min lathet och bristande initiativförmåga, det behöver vi inte tala om)
  • Martha

Nån som vill läsa lite nostalgi??

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m7185644.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m9217019.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-151/m11144298.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m16288820.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m19126675.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m21728113.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m22113230.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m25229185.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26593117.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m29256623.html