• tejp

Poppispinglorna 6

Poppispinglorna

Dax för ytterligare 3månaders snick och snack om sånt som faller oss in! Kom igen nu tjejer! Vi hjälps åt att hålla våran tråd levande!!!

Mer eller mindre aktiva:
    Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin och Johannes ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och Theo ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    Znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isac ♥
    Bebis08 med ♥ Minna, Ida, Ella och Melvin ♥

sen så är det säkert någon mer som förgyller tråden med ett inlägg då och då..
    Karro★Mamma till busungarna Lucas, Rufus & Moses★
  • Svar på tråden Poppispinglorna 6
  • Martha
    Michaela83 skrev 2009-12-14 21:22:28 följande:
    Ingen aning? =) Dom har iaf barn på täpp..
    Tror det.. barnen är födda på samma dag eller nått sånt?
  • MiniMie
    znoozan skrev 2009-12-14 21:17:27 följande:
    men vem ska åka i den då? ;)
    ...en liten alien kanske ;) mohahah..

Nej men allvarligt. Större delen av S familj vet inget ännu.. några, men lååångt ifrå alla. Själv har jag kvittrat och tvingat ur mej de till min familj, men än är de många kvar att berätta de för... så pleace, "råka" inte säga något om ni "räkar" läsa här... TACK!! Tror både dom och vi mår bättre av att säga de själva ;)

Har gått något längre än Mickis... BF får RUL avgöra.. =)
  • Martha
    MiniMie skrev 2009-12-14 21:23:49 följande:
    ...en liten alien kanske ;) mohahah..Nej men allvarligt. Större delen av S familj vet inget ännu.. några, men lååångt ifrå alla. Själv har jag kvittrat och tvingat ur mej de till min familj, men än är de många kvar att berätta de för... så pleace, "råka" inte säga något om ni "räkar" läsa här... TACK!! Tror både dom och vi mår bättre av att säga de själva ;)Har gått något längre än Mickis... BF får RUL avgöra.. =)
    Spännande.. :) När ska ni på ULet då? är det snart? Vet hur det där kan vara med att berätta, när vi väntade Havanna berättade jag för mina kompisar men Jens den segisen var sååå sen med det hela..
  • Nirnaeth
    Martha skrev 2009-12-14 21:18:56 följande:
    Hihi... men tänk va sööööta dom är när dom är så där små....
    Urk ja, det är visserligen mysigt med bebisar, men inte tillräckligt för att jag ska utsätta mig för det en gång till
    Beundrar er som har ork med fler än två!

Fast vem vet, hade inte Xander fått diabetes, så hade tillvaron inte varit lika krävande heller, så då hade jag kanske tänkt annorlunda.
  • znoozan
    MiniMie skrev 2009-12-14 21:23:49 följande:
    ...en liten alien kanske ;) mohahah..Nej men allvarligt. Större delen av S familj vet inget ännu.. några, men lååångt ifrå alla. Själv har jag kvittrat och tvingat ur mej de till min familj, men än är de många kvar att berätta de för... så pleace, "råka" inte säga något om ni "räkar" läsa här... TACK!! Tror både dom och vi mår bättre av att säga de själva ;)Har gått något längre än Mickis... BF får RUL avgöra.. =)
    Grattis =)
  • MiniMie
    Martha skrev 2009-12-14 21:27:34 följande:
    Spännande.. :) När ska ni på ULet då? är det snart? Vet hur det där kan vara med att berätta, när vi väntade Havanna berättade jag för mina kompisar men Jens den segisen var sååå sen med det hela..
    humm.. S är segare än seg.. vi har vetat de här såååå länge nu... Men nej, bara hans mamma vet än så länge ;) Den enda av dom som inte har någon personlig åsikt att trycka på oss när hon fick veta... antar att de är därför han väntar.. men nu blir de till att skynda på de där.. innan man blir för FET för att gömma sej ;)
  • Martha
    MiniMie skrev 2009-12-14 21:31:32 följande:
    humm.. S är segare än seg.. vi har vetat de här såååå länge nu... Men nej, bara hans mamma vet än så länge ;) Den enda av dom som inte har någon personlig åsikt att trycka på oss när hon fick veta... antar att de är därför han väntar.. men nu blir de till att skynda på de där.. innan man blir för FET för att gömma sej ;)
    Hihi ja det är ju ett problem när man är med barn.. går ju inte att dölja hur länge som helst..
  • MiniMie

... har en svag aning om att de finns ytterligare här inne, som borde...eller innom snar framtid iallafall, kommer att "kliva ur garderoben" ;)

• Michaela83
    MiniMie skrev 2009-12-14 21:31:32 följande:
    Din tjockis
  • Martha
    MiniMie skrev 2009-12-14 21:34:48 följande:
    ... har en svag aning om att de finns ytterligare här inne, som borde...eller innom snar framtid iallafall, kommer att "kliva ur garderoben" ;)
    OJDÅ... vem kan det vara... Inte jag i vajre fall... Nån annan som vill erkänna sej skyldig???
Svar på tråden Poppispinglorna 6