• tejp

Poppispinglorna 6

Poppispinglorna

Dax för ytterligare 3månaders snick och snack om sånt som faller oss in! Kom igen nu tjejer! Vi hjälps åt att hålla våran tråd levande!!!

Mer eller mindre aktiva:
    Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin och Johannes ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och Theo ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    Znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isac ♥
    Bebis08 med ♥ Minna, Ida, Ella och Melvin ♥

sen så är det säkert någon mer som förgyller tråden med ett inlägg då och då..
    Karro★Mamma till busungarna Lucas, Rufus & Moses★
  • Svar på tråden Poppispinglorna 6
  • lindi
    Michaela83 skrev 2009-11-24 18:49:34 följande:
    Min soon-to-be make
    har jag missat något eller?
  • Michaela83
    lindi skrev 2009-11-24 21:57:11 följande:
    har jag missat något eller?
    nepp!
    Ses i veckan?
  • lindi
    Michaela83 skrev 2009-11-25 08:26:29 följande:
    nepp! Ses i veckan?
    ja gärna, imorgon?
  • Michaela83
    lindi skrev 2009-11-25 09:36:49 följande:
    ja gärna, imorgon?
    ja det blir bra det. Bara wira är piggare, hon har feber igår/idag. men jag skickar ett sms ikväll hur det ser ut
    Fick du nå fint på födelsedagen då?
  • lindi
    Michaela83 skrev 2009-11-25 10:08:28 följande:
    ja det blir bra det. Bara wira är piggare, hon har feber igår/idag. men jag skickar ett sms ikväll hur det ser ut Fick du nå fint på födelsedagen då?
    ja gör så

jag jag har fått mycket fint, lite av varje sådär. men fick också en biljett till winnerbäck i gävle nästa lördag av moster, ska bli jätteskoj att åka på!
  • tejp

Nirna: Min karl sitter också å pular med dedär obegripliga små träpusslen :S Själv hotar jag att kasta det direkt jag har dragit ur en pinne och det förvandlas till en töntig liten hög som inte går att få ihop...

gud va ni har planer och paket hela högen! Själv har jag mest panik!!

• MiniMie

Nirnaeth: åhh.. är de den med två små hjul fram? Sån ska jag köpa... när jag får en tjej-bebis.. ;)

Hum, vi köpte lite i ullared. Nån grej till till Theo och en ficher price, bondgård. Men mest till Albin, lego bla. Dom får 5-10 paket var. Sen får de vara nog.
    Men, vi köper även till mina syskonbarn och sen köper alltid EN varsin julklapp till mina syskon och s bror+tjej.
    Vi har i några år delat ut kalendrar till s farfar, faster, pappa mamma, min mormor, mamma och pappa... och ja.. hela högen med vuxna gammlingar. Men, iår blir de inte så!!

Vi ska fira jul hemma hos oss, de är slut på runt farandet!! Så de blir bara julklappar till dom vi ska fira med just på julafton..förutom ovannämnda. och EN till dom var.
    Jag har försökt provat på att införa de där.."paketspeket".. men alla är inte öppna för förslaget, även om alla vill dra ner på julklapps KÖPANDET är de många som fortf vill ha sin egen lilla, speciella klapp, som bara är till dom ;)

• MiniMie

..till varran köper vi nog inte heller något. Spec. (fast jag vet ju redna innan jag ens tänkte tanken att de kommer de säkert bli allafall, iallafall nått litet)

MEN, säger som MICKIS, vi åker till Mallorca i oktober nästa år.. och med..2vuxna..och barnen, i 2v, på ett ****:igt hotell, blir de en resa på närmare 24.000 och sen fickpengar på de. Så de får vara våran julklapp till varran. Ska bli såååå nice!! ;)

• Michaela83
    lindi skrev 2009-11-25 11:11:46 följande:
    ja gör så jag jag har fått mycket fint, lite av varje sådär. men fick också en biljett till winnerbäck i gävle nästa lördag av moster, ska bli jätteskoj att åka på!
    åååh, winnerbäck... vill så gärna gå! :-S
Svar på tråden Poppispinglorna 6