• tejp

Poppispinglorna 6

Poppispinglorna

Dax för ytterligare 3månaders snick och snack om sånt som faller oss in! Kom igen nu tjejer! Vi hjälps åt att hålla våran tråd levande!!!

Mer eller mindre aktiva:
    Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin och Johannes ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och Theo ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    Znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isac ♥
    Bebis08 med ♥ Minna, Ida, Ella och Melvin ♥

sen så är det säkert någon mer som förgyller tråden med ett inlägg då och då..
    Karro★Mamma till busungarna Lucas, Rufus & Moses★
  • Svar på tråden Poppispinglorna 6
  • Martha
    lindi skrev 2009-12-29 19:20:09 följande:
    weeii idag har jag fått se en välmående och sprattlande liten bebis underbart när man varit sjuk så länge och oroar sig för att det inte ska vara som det ska! lika häftigt med ul varje gång. och skönt att veta att det bara är en, så stor som min mage blivit redan
    Ååå mysigt.. :) Var det rutin UL?
  • lindi
    Martha skrev 2009-12-29 19:39:00 följande:
    Ååå mysigt.. :) Var det rutin UL?
    nä det var en extra koll bara för att jag haft blödningar i en vecka, men det verkar som om det beror på min hosta för allt var bra med och kring bebis!
    borde få tid till rutin ul snart, borde bli i slutet av januari eller så för mätningarna idag verkar stämma i storlek med den uträkning som är nu
    Michaela83 skrev 2009-12-29 19:35:26 följande:
    ¨Vad kul stumpan!!
    ja det känns om en lättnad!
  • MiniMie
    weeii idag har jag fått se en välmående och sprattlande liten bebis underbart när man varit sjuk så länge och oroar sig för att det inte ska vara som det ska! lika häftigt med ul varje gång. och skönt att veta att det bara är en, så stor som min mage blivit redan
    naaaaww... vad avis jag blir. Jag längtar ju SÅ!!
    Extra mycke iom att vi diskuterade abort och jag har inte ritkigt vant mej vid tanken och känslorna att vi faktiskt ska få en 3a... känner mej inte gravid alls dom dagar jag inte mår sjukt illa och då blir påminnd. Lite svälld är jag väl, men inte så nån sulle tro att jag är på tjocken, snarare att jag kanske gått upp nått kilo över jul.. *hahahha*

MICKIS & LINDI: Ska ni kika vad de blir?!
  • znoozan
    Grattis till bebis:) mysigt med ul!
  • lindi
    MiniMie skrev 2009-12-29 20:30:37 följande:
    naaaaww... vad avis jag blir. Jag längtar ju SÅ!!Extra mycke iom att vi diskuterade abort och jag har inte ritkigt vant mej vid tanken och känslorna att vi faktiskt ska få en 3a... känner mej inte gravid alls dom dagar jag inte mår sjukt illa och då blir påminnd. Lite svälld är jag väl, men inte så nån sulle tro att jag är på tjocken, snarare att jag kanske gått upp nått kilo över jul.. *hahahha*MICKIS & LINDI: Ska ni kika vad de blir?!
    nä jag vill inte veta och inte M heller, skönt att vara överens om det så inte en hemskt gärna vill!
  • MiniMie
    lindi skrev 2009-12-29 22:45:41 följande:
    nä jag vill inte veta och inte M heller, skönt att vara överens om det så inte en hemskt gärna vill!
    Åhh.. jag är så nyfiken, vi kikade ju med Theo.. och jag känner för att kika den är ggn med. Men inte S.. han vill att jag ska tänka om.. Ju mer jag tänker på de så vill jag bara veta ;) *haha*

Vi får se när de väl är dags.. vill han absolut inte veta, så får jag väl helt enkelt stå ut med ovissheten.
  • MiniMie

..är bara in en snabbis för att önska er alla ett..GOTT NYTT ÅR!!

min farmor dog vid 3 inatt.. så jag är på väg och ska vaka hos henne, ta ett sista farväl. December är verkligen inte våran månad.. -02 dog min farfar.. och -03 min morfar, båda bara några dagar innan julafton och iår detta.

Förra året dog även S farmor.. så varje år verkar avslutas i sorg för oss.. Hoppas att de ska bli anorlunda för varje år som gått.. men.. kan inte låta bli att undrar vems tur de är nästa år?!?!

Kramar till er och hoppas ni får ett trevligt nyårsfirande, passa er för smällarna och raketerna så ingen olycka händer.. ;)

• Martha
    MiniMie skrev 2009-12-31 10:18:55 följande:
    ..är bara in en snabbis för att önska er alla ett..GOTT NYTT ÅR!!min farmor dog vid 3 inatt.. så jag är på väg och ska vaka hos henne, ta ett sista farväl. December är verkligen inte våran månad.. -02 dog min farfar.. och -03 min morfar, båda bara några dagar innan julafton och iår detta.Förra året dog även S farmor.. så varje år verkar avslutas i sorg för oss.. Hoppas att de ska bli anorlunda för varje år som gått.. men.. kan inte låta bli att undrar vems tur de är nästa år?!?!Kramar till er och hoppas ni får ett trevligt nyårsfirande, passa er för smällarna och raketerna så ingen olycka händer.. ;)
    Ursh då låter inte alls skoj.. :(   Stor kram till dej! 
    Havanna 05 & Malva 07
  • Nirnaeth
    MiniMie skrev 2009-12-31 10:18:55 följande:
    ..är bara in en snabbis för att önska er alla ett..GOTT NYTT ÅR!! min farmor dog vid 3 inatt.. så jag är på väg och ska vaka hos henne, ta ett sista farväl. December är verkligen inte våran månad.. -02 dog min farfar.. och -03 min morfar, båda bara några dagar innan julafton och iår detta. Förra året dog även S farmor.. så varje år verkar avslutas i sorg för oss.. Hoppas att de ska bli anorlunda för varje år som gått.. men.. kan inte låta bli att undrar vems tur de är nästa år?!?! Kramar till er och hoppas ni får ett trevligt nyårsfirande, passa er för smällarna och raketerna så ingen olycka händer.. ;)
    Fy Stor kram till dig! Läste bloggen också, om vad hon led av. Även om det är en viss lättnad, för hennes skull, så är det alltid jobbigt att förlora någon. Hoppas att ni trots allt får en trevlig nyårsafton.
  • tejp

Gott nytt år flickor!!!!!

Ang ta reda på könet. Vi har inte tagit reda på det nån av gångerna, men jag är så äckligt nyfiken så skulle jag bli gravid nu så skulle jag ta reda på det så fort det någonsin gick

Karro★Mamma till busungarna Lucas, Rufus & Moses★
  • Martha
    tejp skrev 2009-12-31 18:08:38 följande:
    Gott nytt år flickor!!!!! Ang ta reda på könet. Vi har inte tagit reda på det nån av gångerna, men jag är så äckligt nyfiken så skulle jag bli gravid nu så skulle jag ta reda på det så fort det någonsin gick
    Håller med dej.. om jag nu skulle bli med barn igen så skulle jag oxå vilja kolla.. :) Lite för att "ha gjort det med"
    Havanna 05 & Malva 07
  • Michaela83

jag är kluven... vill både och.
    De visar sig hur det blir.

Wilma -05 & Elwira -07
  • lindi

jag är också nyfiken egentligen, men kommer ihåg att när jag kämpat där på förlossningen så har jag tyckt det varit kul att ha haft den spänningen kvar, även om jag hållt på dö av nyfikenhet innan

kramar till dig mini och gott nytt år på er alla!

♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • Michaela83

gott nytt år på er!

Wilma -05 & Elwira -07
  • lindi

finns bugaboos i någon affär här i närheten eller är det storstaden och webbshopar som gäller?

♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • Martha
    lindi skrev 2010-01-01 16:21:22 följande:
    finns bugaboos i någon affär här i närheten eller är det storstaden och webbshopar som gäller?
    Möjligtvis i Mora fast det 'är ju inte så jätte nära.. Kanske Gävle?? fanns där förut.. annars är det nog sthlm..
    Havanna 05 & Malva 07
  • lindi

ja mora känns ju lite åt fel håll, får nog bli att följa med M till sthlm någon vecka framöver

♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
Svar på tråden Poppispinglorna 6