Poppispinglorna 6
Poppispinglorna
Poppispinglorna
..är bara in en snabbis för att önska er alla ett..GOTT NYTT ÅR!!
min farmor dog vid 3 inatt.. så jag är på väg och ska vaka hos henne, ta ett sista farväl. December är verkligen inte våran månad.. -02 dog min farfar.. och -03 min morfar, båda bara några dagar innan julafton och iår detta.
Förra året dog även S farmor.. så varje år verkar avslutas i sorg för oss.. Hoppas att de ska bli anorlunda för varje år som gått.. men.. kan inte låta bli att undrar vems tur de är nästa år?!?!
Kramar till er och hoppas ni får ett trevligt nyårsfirande, passa er för smällarna och raketerna så ingen olycka händer.. ;)
Gott nytt år flickor!!!!!
Ang ta reda på könet. Vi har inte tagit reda på det nån av gångerna, men jag är så äckligt nyfiken så skulle jag bli gravid nu så skulle jag ta reda på det så fort det någonsin gick ![]()
jag är kluven... vill både och.
De visar sig hur det blir.
jag är också nyfiken egentligen, men kommer ihåg att när jag kämpat där på förlossningen så har jag tyckt det varit kul att ha haft den spänningen kvar, även om jag hållt på dö av nyfikenhet innan
kramar till dig mini och gott nytt år på er alla!
gott nytt år på er!
finns bugaboos i någon affär här i närheten eller är det storstaden och webbshopar som gäller?
ja mora känns ju lite åt fel håll, får nog bli att följa med M till sthlm någon vecka framöver ![]()