• Snova

Tatueringar är trashigt!

Jag tycker att de flesta tatueringar är trashiga, det ser billigt ut. Självklart finns det undantag även om de är få. Förstår att många inte delar min uppfattning dock.

Vad tycker du? Är det trashigt? Hur är en person som har tatueringar? Generalisering förstås men ändå - är det nåt "alla" har eller bara vissa kategorier? Är vissa tatueringar snyggare än andra?

snovas.blogspot.com/2009/10/trashiga-tatueringar.html

• Svar på tråden Tatueringar är trashigt!
  • Finis

Jag undrar en sak, när du lägger en länk i TS till en blogg, är det din blogg och gör du det för att folk ska besöka den?

• Mopsan

Instämmer faktiskt med dig ts det är trashigt det måste jag hålla med om ändå har jag två stycken med planer för en sista. Hade jag beslutat idag hade jag nog struntat i det men de är ju faktiskt representanter för en del av mitt liv den ena är faktiskt vidrigt trashig. en tribal i svanken!!! Urk. men den andra är jag faktiskt riktigt nöjd med.

• murranmutt

trashigt? jag tycker det är HETT på både tjejer och killar!! jag har bara tre hittils, en på ryggen, en på bröstet och en på underarmen!! och när jag är klar kommer det inte vara mycket hud kvar!!
    Nästa tatuering kommer sitta på hela vänster överarm..

• slangbella

På vissa är det trashigt och på andra inte.

Jämför med långhåriga äldre killar. Det är bara såååå töntigt med långt hår när det är helt uppenbart att de fastnat i 80-talet "can't let go of the past", medan andra har en cool stil som passar det långa håret (även fast de också är över 35).

♥ (¯`°?.¸ ♥ Axel 081012 ♥¸.?°´¯) ♥
  • syrra

Om man är trashig för att man blonderar sig, är man då oxå trashig om man tonar håret, rött, mörkt? Vari ligger annars skillnaden? Är det trashig med slingor? Permanent, styling av håret överhuvudtaget? Nyfiken på varför det ena är låg status men inte det andra, när det egentligen handlar om samma sak...

• slangbella
    syrra skrev 2009-10-05 08:38:48 följande:
    Om man är trashig för att man blonderar sig, är man då oxå trashig om man tonar håret, rött, mörkt? Vari ligger annars skillnaden? Är det trashig med slingor? Permanent, styling av håret överhuvudtaget? Nyfiken på varför det ena är låg status men inte det andra, när det egentligen handlar om samma sak...
    Jag tycker inte det är trashigt att blondera sig, men det är jävligt trashigt att ha en mörk utväxt på 3-4 cm utan att göra nåt åt den.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Axel 081012 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Moonis
    syrra skrev 2009-10-05 08:38:48 följande:
    Tror det är helheten som gör det trashigt. Dvs. Platinablond, tröja med playboy, solariebrännan, söndersminkade ansiktet och den där svanktatueringen.

Ett annat exempel va en tjej jag såg som inte va brunbränd iof. men hade långt blont hår, en tajt klänning som slutade precis så knappt skinkorna doldes och pumps.
    Trashigt? Japp, enligt min mening nästan horstråket nästa.
    Man såg att även henens släkt runt saknade klass även dom.

Jag försöker verkligen inte vara dömmande men den gången va det svårt
  • Ninja05

Precis som det finns fula kläder, fula frisyrer, fula skor, finns det också "mindre snygga" tatueringar.

Men är tatueringen välgjord utav en duktig tatuerare, så kan det likväl vara så att denna konstform på tatueringen inte tilltalar alla. Finns så mycket olika typer, därför tycker jag det är lite fel att kalla det "trashigt".

Jag har tre tatueringar, som jag är väldigt nöjd med.

• barn09

oj vad trashig jag är som både har blonderat hår och tatueringar

• Moonis
    barn09 skrev 2009-10-05 10:24:25 följande:
    oj vad trashig jag är som både har blonderat hår och tatueringar
    Nja, har du solariumbränna, playboytröja och svanktatuering så japp, trashigt
Svar på tråden Tatueringar är trashigt!