Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

SmillaMilla skrev 2009-11-09 22:06:04 följande:
    Nämen gulle då! Varför tänker hon på något sådant nu? Jag har ju inte ens betalt den än. Måste ju ha pris o kontonummer först. Hon är bara för söt alltså. Hälsa henne från mig om du pratar med henne igen! Har du hört något mer? Hur går det för henne?
    Flock skrev 2009-11-09 22:01:50 följande:
    Pärlplattor vill jag ha * drömmer* SÅ fint ju!! God kväll förresten! Någon som hört något om skatten o bubbelmamman??
    Ja, jag vet inte. Hon funderar väl en massa. Kanske inte livsviktigt att tänka på salgshopping just nu liksom.

Hon håller på med massa undersökningar och skulle röntgas. Röntgen gör tydligen att hon svimmar. Hon hälsar i alla fall till alla pölsekärringar.
    Smultronhjärta skrev 2009-11-09 22:14:32 följande:
    Hahaha-jag tror jag dööör Maken i huset försöker desperat med allehanda grejer för att få uppmärksamhet,nu har han döpt sitt heligaste till FL och t.o.m skrivit det med bläck Undrar om han tycker att jag FL:ar för mycket
    Haha...ni är ju inte kloka. Är han sugen på en till?
  • Duntoffla
    Flock skrev 2009-11-09 22:26:28 följande:
    Duntoffla: Vad menade du med detta " Ja, jag vet inte. Hon funderar väl en massa. Kanske inte livsviktigt att tänka på salgshopping just nu liksom" Jag hängde nog inte riktigt med där
    Det hamnade under fel citat. Syftade på SMillas fråga
  • Duntoffla
    ChokladMoshin skrev 2009-11-09 22:32:30 följande:
    Ligger man inne på sjukhus för blodpropp i huvudet kanske det är liiiite andra tankar på famlij etc. som snurrar runt mer än shopping kanske. Det var nog så hon menade. Ursäkta jag lägger mig i!
    Haha...det är ok. Tror FLock menade varför jag skrev så under hennes citat.

*rörigt värre*
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-11-09 22:34:24 följande:
    Nej nej-han är nöjd nu men har ändå inte stängt dörren..så vi är mkt överens på den punkten,-)
    HUr många vill du ha?
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-11-09 22:39:34 följande:
    Tja..just nu vill jag inte ha någon mer*fullt upp* Men man ska aldrig säga aldrig så kanske om mååånga år så... Isf ska jag lätt snitta
    Ja det förstår jag. Jaså? Trött på att klämma ut den vanliga vägen?
    ChokladMoshin skrev 2009-11-09 22:40:09 följande:
    *ASG*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Min make tyckte jag fl:ade och traderade lite väääl mycket en period och kom ner en kväll och hade slagit in sin i en mailingbag och adresserat den till mig.....dom är bra påhittiga när dom vill komma till..... Synd bara min inte vill ha fler småttingar.
    Haha...vilka påhittiga män ni har!
  • Duntoffla
    ChokladMoshin skrev 2009-11-09 22:42:43 följande:
    Ooooh, förlossningar som är så underbart..... Fast jag har ju haft tur med snabba och smärtfria då.
    Smärtfria? Kan man välja såna? Trodde alla kändes som om man bajsade ut en vattenmelon?
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-11-09 22:45:09 följande:
    Du,jag har trots allt bara klämt den vanliga vägen två ggr och det räcker gott och väl..Första gången så vet man inte vad man kan vänta sig och andra gången är det enligt mig ännu värre eftersom man just vet så no more *huwa* Men en till liten kärleksmix på mig och maken är ju alltid en fin tanke
    Ja, jag har hört flera som säger att andra FL är värre så det kan jag tänka mig.

En till liten på era bra gener vore väl trevligt så småningom.
    ChokladMoshin skrev 2009-11-09 22:47:14 följande:
    Hihi!! Kanske för att jag har en extremt hög smärt tröskel. Första förlossningen med lite lustgas, förlossning nr. 2 hann jag inte så det blev utan och förlossning nr.3 hade jag lustgas men använde den inte förrän dom sydde. Skulle lätt kunna klämma ut ett par till.
    Jag körde också lustgas men nog fasen kändes det! Fast det är ju verkligen övergående. Att man sen inte kan gå på toa på flera dagar var det ingen som hade berättat
  • Duntoffla
    malinkaunitz skrev 2009-11-10 22:21:31 följande:
    Ja vilken sötnos i bt :) passa verkligen honom..
    Mawe123 skrev 2009-11-10 22:19:29 följande:
    Vilken sötnos, han klädde verkligen i pärlorna !
    Tack! Jag kan dock förstå varför en del tror han är en tjej
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15