Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-10-14 20:41:12 följande:
    jaa det brukar dom va?? men t går sådär blandat nu  en del går så kasst
    Sätt högre utrop då. Men jag tror att de kommer sälja bra.
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-10-14 22:48:48 följande:
    men sääääääg da!!!! Har hon fött?? På väg att föda??? Iii samma dag som Liam o allt
    Heeeej!

Hur är det med dig? Fullt ös?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-10-14 22:55:23 följande:
    var tvungen att svara på hennes sms först hon hade skrivit det kl 18.20. hon skrev så här: " hej gums liten uppdatering, det var vattnet och vi blev inlagda, värkarna började så förmodligen blir det bebis ikväll/inatt. Hälsa alla pölsor. kramar ängeln"
    Åh spännnade! Hoppas som sagt att de slipper neo {#lang_emotions_undecided}
    Fantastiska Skatt skrev 2009-10-14 22:56:18 följande:
    Hej vännen Jodå fullt ös medvetslös Nej men det är bra här tack! Lite pyssligt bara nu när Oliwer varit sjuk så länge, knepigt att få ihop allt men dte går - det får lov att gå. Hur är det själv? Evigheter sedan ju
    Är han sjuk?

Här är det bra. Har inte shoppat på länge därav frånvaron här i tråden. Orkar inte så mycket på kvällarna när det varit mkt på jobbet
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-10-15 17:09:47 följande:
    har fått sms från ängeln, hon hade tydligen skickat innan som inte kommit fram men nuu så en liiiiten meja 2365gr och 43cm  båda mamma och dotter mår bra och de är förmodligen hemma om tre dagar
    Åh grattis Ängeln! Kul med en liten tjej!
  • Duntoffla

GOd kväll!

Ser att Incommunicado kläckt nu också :-O Här bara poppar det ut kids

Tjollabolla skrev 2009-10-16 22:05:11 följande:
    Hmm det märks att man är gravid när man gråter för att Idolgänget sjunger We are the world... Sambon kommer mobba mig resten av livet!  
    Haha Jag upptäckte att jag var gravid med Noel när jag grinade till Nanny-akuten! Jag grinar väldigt sällan i vanliga fall
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-10-16 23:05:55 följande:
    Haha! Ja, jag upptäckte att jag var gravid med Milo när jag bölade som en gris åt Allsång på Skansen Tyckte att han den där ungen som sjöng Zlatanlåten var sååå söööt. Tog ett gravtest direkt efter och visst var det så Jag gråter inte lätt annars heller...
     *ASG* Laughing 1
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-10-16 23:18:16 följande:
    Butte -- lilla huset på prärien?? Lilla huset på prärien  - det är nästan inte ens ursäkt för en gravid kvinna Gokväll töser, inga fler bebisar under kvällen??
    Jo men det var ju lite sorligt med Mary som var blind och allt

Nu är det dags att knoppa.

GO natt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15