Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

LillaÄrtan skrev 2009-11-08 20:58:11 följande:
    Oj här händer det grejer! Stackars Bubblan & skatten såklart.... Var till fotografen förra veckan, här kommer resultatet! profoto.blogg.se/
    Superfina bilder! Man blir glad av alla färger
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2009-11-08 21:07:17 följande:
    jag hade någon vag tanke på att höra om du skulle köpa åt N och isf be dig köpa en åt A...för det var väl billigare när man köpte 2? Men sen insåg jag att jag ändå inte skulle hinna föra över pengar och du växla innan salgen så då blev det inget.
    Ja, det var 2 för 500 danska. Jag hittade ingen i rätt storlek först men jag tror de tog fram fler sen. Hade iofs inga pengar över ändå. Missade ju Molo-mannen och fick nada rabatt
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2009-11-08 21:11:10 följande:
    man får väl köpa från affär istället...dom borde inte vara så galet mycket billigare där. Superfin shopping iaf. Prickbyxorna med lång mudd på är jag riktigt avis på. Bar du förresten inte hem en djungel t-shirt till N på förra salgen också
    Tack! Jag lyckades bunkra 2 par prickar. Får se om bägge stannar. Jo, köpte en Djungel men sålde den vid pengabrist. Denna ska jag behålla. Den kommer passa bättre i storlek nu också
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2009-11-08 21:11:47 följande:
    hmm...billigare = dyrare på norrländska
    Förstod nästan det
    FL Lisa skrev 2009-11-08 21:15:44 följande:
    du får gärna hojta till om dom hamnar på T så jag kan ha span på dom där
    Qui madame!
    svischan skrev 2009-11-08 21:12:11 följande:
    Danskan trodde att vi var dumma i huvudet, men ens hänseende spelar inte så stor roll när man jagar rabatt Jag har sjukt mycket kläder liggande här på sängen, det är så mysigt att gå och plocka bland dem och vika och fota. Nu ska de bara in i två redan överfulla garderober, den ena används nu och den andra passar till sommaren
    Jag har inte heller packat in allt. Vad sa kompisen om din shopping?
  • Duntoffla
    svischan skrev 2009-11-08 21:27:16 följande:
    Mamman i familjen gav mig en blick och sen gick hon och pysslande i köket medan jag visade maken och dottern. Det roligaste var dock när hon nu idag när vi skulle åka sa att hon precis rensat bland barnens kläder och plockat fram ärvekläder från förrådet. Den stora tjejen behövde massa nytt och hon längtade inte efter att behöva gå och köpa något... Så stod jag där med mina tre påsar med helt nya kläder... Tur att vi är olika
    Haha...ja, hon hade nog INTE gillat att vara på salgen då. *knasbollar finns överallt*
  • Duntoffla
    svischan skrev 2009-11-08 21:32:37 följande:
    Nä, det är nog inget för henne. Tur att hennes barn är så söta, för de har verkligen hiskeliga kläder
    HAha...ja det är kanske tur det
  • Duntoffla

Måste förresten bara berätta om vad Noel sa när han såg pärlplattesuiten "Noles jamas" så den föll i god jord Dinosaurierna var tydligen pippifåglar

• Duntoffla
    nikki2006 skrev 2009-11-08 22:38:38 följande:
    Ja jätte synd. kan vi inte starta en insamling och köpa en blomma och skicka med bud tills hon kommer hem. En bamse bukett så hon vet att vi bryr oss??? Intresserade kan höra av sig i min inbox. Räcker ju med en tjuga eller så.
    Du tänkte samma tanke som Jompa. Hon skrev det tidigare till mig. Vi hade tänkt att göra det. Men det är väl bara kul om vi fler är med på det?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-11-08 23:33:16 följande:
    just nu är vi 15 st
    nikki2006 skrev 2009-11-08 23:33:15 följande:
    javisst jag tänker skicka till malinkaunitz sen för hon kunde få 40% rabatt på skicka blommor Så om ni skickar era pengar till henne med sen så skriver vi ett gemensamt kort jag har haft 17 st som har hört av sig så det blir en fin bukett.-)
    Toppen! Jag får inboxa Malin och meddela Jompa.
    ChokladMoshin skrev 2009-11-08 23:33:17 följande:
    Ja, eller hur! Himla läskigt det där!! Har du hört ngt mer om hur det är med henne?
    Nope. Det sista jag hörde var att hon skulle vila och att jag skulle hälsa alla. Vill inte hålla på att ringa massa heller. Hoppas att jag hör något i morgon. Men hon skrev att hon mådde bättre och att de skulla behandla mot symptomen.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15