Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2009-11-04 13:44:26 följande:
    Ja men så har Milo varit sen i somras när vi försökte första gången. Han har verkligen väägrat vara utan blöja, sen helt plötsligt förra söndagen så kom han med kalsongerna och ville ha dom, sen dess har det bara hänt 3 olyckor! Så det kommer nog när dom själva vill. Det är jätteskönt. Vi kör med klistermärken, när han har kissat på toaletten får han klistra ett klistermärke och det är väldigt poppis!
    Kalsonger är poppis här också. Fast vi har inte vågat köra så mycket utan blöja. Borde kanske testa igen och se.
  • Duntoffla
    Incommunicado skrev 2009-11-04 14:06:41 följande:
    allt går fint med lillen, han är så snäll - bara äter o sover (fast han är lite pigg vissa nätter... zzzzz.....) Mysigt med en lugn bebis, Damien var en vilde redan som nyfödd. Aha du ska salga på lördag?
    Vad skönt med en lugn en! Sån ska jag önska mig nästa gång

Japp, det blir nattåg ner och sen shoppa lördag och sen hem. Jobbar helgen i övrigt så det blir en jobbig men kul helg!
  • Duntoffla
    Incommunicado skrev 2009-11-04 14:20:43 följande:
    haha, bra att planera i god tid. Blir du gravid snabbt?
    Ja, jag hoppas det för jag kommer vara helt död. Det är dessutom en mässa jag ska stå på. Mycket folk, varmt och mycket sorl. Urk, gillar inte mässor {#lang_emotions_throwup}
  • Duntoffla
    Morty skrev 2009-11-04 14:28:54 följande:
    Fick ni inget formulär att fylla i om önskemål????
    Haha, nej vi måste ha missat det formuläret
    Morty skrev 2009-11-04 14:29:30 följande:
    Håller med urk för mässor.
    De är roliga att gå på men en pina att stå på

Dessutom blir fredagen lång med pass 9-19 och sen hem och duscha och sen ta tåget. Hoppas att jag somnar fort och slipper mer huvudvärk nu. SÖndagens pass blir rätt ok med tid 13-19

Ska du på salgen?
  • Duntoffla
    Incommunicado skrev 2009-11-04 14:32:42 följande:
    bokmässor och barnmässor är spännande...  men aj,vad ont i fötterna du ska ha!
    Ja, jag får ta Birkenstock på jobbet på måndagen
  • Duntoffla

Morrn morrn!

Kikar in en snabbis innan jag åker och jobbar. Det ska bli JÄTTEKUL!

Kul att se allas shopping i BT. Man hinner ju inte så mycket på själva salgen.

Superkul att träffa er alla igår. Synd bara att vi inte hann prata mer eller ses efteråt. {#lang_emotions_heart}

• Duntoffla
    Busbellan skrev 2009-11-08 11:14:24 följande:
    Kom alla helskinnade ur Köpenhamn igår förresten? Inga incidenter, sånt är ju alltid kul att höra
    Hehe..prata inte om incidenter är du snäll
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2009-11-08 11:20:21 följande:
    Ja, er har jag ju hört om Vilken tid var ni framme och vilken tid SKULLE ni varit framme?
    Vi skulle vara framme vid Stockholm Central kl 23 och var framme 02.00.
    3 timmar i bushen ombord på ett tåg var väl sådär kul efter en hel dag på Molo.

Inte fasen kunde man sova heller. Är galet trött nu och inte alls motiverad att stå på en mässa. {#lang_emotions_throwup}
    Tjollabolla skrev 2009-11-08 11:23:38 följande:
    Vi hade ju lite roligt i bilen dit När vi kom till bron så funkade inte brobizzen. Så vi fick backa. Å försöka igen. Å igen. Å igen. 4 gånger backade vi, sen körde vi bort till en lucka där det satt en personal. Butte fick hoppa ut och prata med dom och sen när hon skulle in igen så började lalalong köra när butte hade en foten i bilen Himmel vad jag skrattade! Hemvägen samma sak Fast då var butte på andra sidan när hon började köra, men bildörren var öppen. Åh gud, det var såå roligt!
    *ASG* Stackars Butte! Ville ni bli av med henne eller vad?
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-11-08 11:30:19 följande:
    haha! Jooo men man blir ju stressad när bommen går upp Åh fy, jag förstår att du är trött!
    Haha...jag förstår det
    Busbellan skrev 2009-11-08 11:30:51 följande:
    Inte vad man känner för att göra efter en molosalg
    Nej, inte efter en lång mässdag på fredag, nattåg ner utan sömn, en hel dag på Molo. DÅ vill man sova

melizza skrev 2009-11-08 11:33:54 följande:
    Tjena tjejer!!! Fasen vad kul det var med salg. Jag vill dit idag igen Nu har jag förlorat min salgoskuld iaf Kul att se alla fast man inte visste riktigt vilka som var vilka men men det är ju inte så lätt när det var så många. Mina bilder ligger nu i BT
    Hej hej!

Ja, det är inte lätt att hålla reda på alla. Fina fynd!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15