Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Olivers Mamma skrev 2009-10-16 10:13:36 följande:
    Jag gillar helt enkelt deras byxor o sen är jag ju en traderatok o det e ju så kul när man får tillbaka så stor del av det man betalat för dem Hoodsen e jag oxå ganska förtjust i men tycker att 400kr e lite mycket för dem iom att jeansen kostar det och jeansen går att använda mycket längre tid. Så några hoods bor det här men inte allt för många (kanske bara 12 st)Mortillsju här e lite bilder www.facebook.com/home.php#/album.php?aid=125245&id=705850949på Oliver, på den tröjan har han 104 o på byxorna 98
    du galna kvinna...20 jeans och 12 hoods

vi har 2 par jeans som min dotter inte ens gillar pga mudden nertill "mamma jag gillar inte dessa för den här" och så visar hon mudden nertill men mamman älskar dem jeansen så hon inte ens kan sälja vidare dem....dem är så himla snygga och sitter så himla snyggt på med.......himla unge som vägrar använda dem
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza
    saturnina skrev 2009-10-16 10:20:50 följande:
    Ja, jag tycker också 15% är snålt, men jag beställde ändå, för i fjol tog det jag ville ha slut. Blev ju bara glad när jag fick några procent till avdragna. Är det inte typiskt. En traderare betalar 3 veckor försent. Mailar mig nu och undrar var klänningen är. Ojdå, jag tog visst hela 2 dagar på mig att skicka den!
    men får du inte 20% nu då på din beställning med??? det stod ju att det skulle vara 20 och inte 15....
    jag ville ha fler molo plagg men dem hade tagit slut i den strl jag ville ha....typiskt!
  • melizza
    mortillsju skrev 2009-10-16 10:24:34 följande:
    Sicken busunge. De får för sig saker ibland, det är bara så. Lilla S tokvägrade supersnygga klänningen från Mini a Ture i somras. Jag sålde den....jag kunde inte ens prova den på. Gud vad hon skrek.
    javisst....jg har med trott att det är en fix idé som hon bara har fått för sig och att det snart går över men näää när det gäller NS jeansen så säger hon att dem vill hon inte ha för mudden men det går bra att ha velourisar eller andra byxor med mudd nedtill *knasunge*
  • melizza
    saturnina skrev 2009-10-16 10:37:33 följande:
    Ja, när jag såg blanket i verkligheten var de lite "mesigare" i färgerna än jag tänkt mig.Skulle någon vilja vara gullig och ge mig ett tips. Min man kommer hem bus-sent ikväll, så jag tänkte ha myskväll med barnen. Tänkte hyra en barnfilm (aldrig gjort), men vad kan passa alla tre som varken är för tjejigt eller killigt? Astrid Lindgren har man ju sett de flesta redan. Någon?
    Bolt och Pettson och Findus säger jag med.....dem gillar alla mina tre tjejer som är från 3 - 13 år gamla
  • melizza
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-16 11:41:48 följande:
    Våra randiga har inte blivit sladdriga iaf, bara tvättluddiga. Och vi har både lila/gröna och rosa/rosa från nya kollektionen.
    samma här.....tycker att dem håller jättebra i tvätt....jag brukar stäcka på dem så att dem inte tappar formen och det funkar jättefint
  • melizza
    JuliaochNelly skrev 2009-10-16 11:53:45 följande:
    aaa okej, det gör dom säkert. Nää nu ska jag tradera pyssla lite innan lunch
    fina bilder på söta barn i BT

En sån mössa måste Stella med ha....ska jag klippa sönder aquaflower tröjan med pärlplattorärmar tro??? *usch läskigt*
  • melizza
    mortillsju skrev 2009-10-16 11:37:09 följande:
    Så nu jäklar har jag shoppat....från tre webbutiker.....
    vad blev det för fint???
  • melizza
    JuliaochNelly skrev 2009-10-16 12:29:26 följande:
    Tack  det tycker jag verkligen du ska
    har du aquaflower runt om hela elle klippte du i ett linne med prickarna bak???

tror jag vill ha aquaflower runt om men den är ju så himla fin tröjan....får fundera lite på det
  • melizza
    SmillaMilla skrev 2009-10-17 07:22:20 följande:
    God morgon!Här fick vi sov morgon ända till klockan 8 i dag (åland). Bra att ungarna börjar lära sig när det är helg Var faktiskt vaken innan barnen började ropa. Skönt.Galet shopping sugen just nu, men i dag skall vi åka iväg o köpa nytt köksbord. funderar på detta:www.mio.se/Sortiment/Matplatser/Matbord/Ljust...
    jättefint.....den skulle passa hemma hos oss med
  • melizza

har redan 2 barn vakna och klockan är ju nästan inte ens 8.....vad hände med mina sjusovare??? {#lang_emotions_undecided}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15