Vi som shoppar danska barnkläder del 15
oj vilken häftig....nu blev jag nästan sugen på att göra om i skruttens rum....den skulle hon nog älska
GRATTIS Ängeln till en sån söt liten Meja!!!!
oj vilken häftig....nu blev jag nästan sugen på att göra om i skruttens rum....den skulle hon nog älska
GRATTIS Ängeln till en sån söt liten Meja!!!!
Ronya: vad snyggt kakel och hela köket blev ju superfint...kommer ihåg era blåa skåp förut....dem var inte att leka med
men fint blev det nu ![]()
Gomorron
Vi är med hemma idag....men bara för att Stella är så himla dunderförkyld men ingen feber har hon iaf så imorgon får hon nog gå till dagis.
Vill med gå på salg men min gubbe resonerar nästan som Bubblans gubbe....och jag jobbar ju halvtid så jag får ju iaf in en halv lön plus att jag har hand om allt hemma för han är ju borta 11 timmar om dan. Han tycker att jag ska spara några tusenlappar i månaden för att jag ska kunna ha råd med det. För traderaförsäljningen är inkomst som ska in på vår gemensamma konto. Sedan ska kläder köpas från mitt konto efter att jag betalat en del av räkningarna då.
Han tycker ju att jag handlar alldeles för mycket kläder till barnen och det har han ju rätt i men han vet ju också hur mycket jag velat gå på en molosalg i alla dessa år och ändå är det samma snack varje år jag talar om att jag vill gå.