Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Goddag {#lang_emotions_sunny}

(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza
    Buttelina skrev 2009-10-12 10:15:01 följande:
    ni får ta med stora plånboken också tjejer tänk om ni hittar nått i min gaderob
    ååå den skulle jag vilja dyka i och hitta massa tror jag
  • melizza
    Buttelina skrev 2009-10-12 10:19:04 följande:
    ahha ja nä den har jag inte sett i strl 98 tyvärr
    jag kan ju gå på salg hos dig
    tänk vad fattig jag skulle blivit men du j-igt rik
  • melizza

hej tjejer

hur är läget här?? händer det nåt kul??

själv försöker jag luska ut om min arbetsgivare gör rätt i att dra ner min arbetstid med 10%
    får man lov att göra så....är det nån som vet hur det funkar.....jag vill ju inte att min eventuella a-kassa ska bli ännu sämre när jag slutat och inte fått nåt nytt jobb

snälla hjälp mig....jag är ju inte medlem i nåt fack jag så dem kan inte hjälpa mig med den frågan *desperat*

min arbetsgivare vill att jag ska dra ner på min arbetstid redan from nästa vecka

• melizza
    Zvartaliljan skrev 2009-10-14 10:48:58 följande:
    Godmorgon Jojoa - Hur länge har man bytesrätt på Me&I?? Den där rosa velouroverallen med hjärta i baken och tillhörande snigelbodyn behöver liksom bytas ut mot det gröna setet
    GRATTIS Lilja till killbäbisen!!! Vad kul att det blir en kille och inte en tjej men vilken chock du måste fått ha ha

Det är så många här nu som ska ha bäbis och har liten bäbis så man blir alldeles bäbissugen ju....men min gubbe vill inte ha fler nu....vi har ju 3 tjejer redan så en pojke skulle uppskattas men det lär jag väl aldrig få
  • melizza
    Rååsa Smurfen skrev 2009-10-14 09:39:00 följande:
    I dag ska Tara ta kort på dagis utomhus  och vet ni vad jag valde kläderna efter hjärtat och inte efter vad andra ska tycka precis som ni sa jag skulle Det blev katvig rosa velour klänning + matchande strumpbyxor och mössa från huginomumin och Molo rosa rutiga kappa och rosa kavat vinter sko + rosa vantar  blev jätte fint ,tog dock med Molo hallonröda  vinterjacka och hummel gula tremobyxor att har att leka i på dagis för i dag är det riktigt kallt så det blev  vinterkläder till dagis i dag  
    bra att du valde det du ville ha och sket i vad alla andra tycker och säger.....jag bryr mig inte alls om vad andra säger om min dotters kläder

du får visa korten sen när du fått dem.....det lät som en ljuvlig kombination på söta lilla Tara
  • melizza
    Zvartaliljan skrev 2009-10-14 11:01:38 följande:
    man ska aldrig säga aldrig har jag lärt mig nu
    nää det kanske går att få honom att ändra sig....vem vet....lite tjat kankse underlättar
  • melizza

Goddag i tråden!!

Shoppas det nåt eller sparar ni salgpengarna

Jag är mest ute efter en brun lurv med orange kantband men vill ha lite rea och på B&R fanns den ju bara i smått......

• melizza
    LJ2 skrev 2009-10-15 11:42:50 följande:
    andra gången spydde jag bara i 7 mån o konstant illamående till han kom.. o bara inlagd på sjukhus 1 ggn.. (minns en pissdag jag hade, ALLT kom upp om jag tänkte på mat, 6 ggr på en timme va nog rekordet just då!!) så ja. det va lite lättare (nr 1 va 11 ggr på en dag, tappade räkning, men kan varit nån mer gång.. de va på sjukhuset... efter medicin... i armen, som jag spydde av)tredje gången spydde jag bara 4-5 mån.. o inte varje dag!! typ 1-2 dagar i veckan "bara" o "bara" upp till 5 ggr den dagen o sen illamående till hon kom.. men, jag kunde hantera det iaf o visste när jag skulle kräkas.. så visst KAN det bli bättre.. men inte säkert..MEN.. de är värda det.. dock är mina 3 barn nu INTE värda att jag ska bli liggandes o inte kunna umgås med dom på flera månader, inte laga mat åt dom, inte leka, inte kramas, inte pussas o inte bara va mamma.. så.. nu e det stopp för min del..=)) e såå nöjd med mina små.. hade jag inte kräktsd så, då hade jag nog kanske funderat på en till.. =))
    usch för att vara så dålig på graviditeten
    jag som tyckte att min senaste graviditet var den värsta....jag mådde illa och kräktes i 3-4 första månmaderna och var fruktansvärt trött så att jag knappt kom upp ur sängen...mina andra 2 barn fick lida en del utav det....jag var dessutom på fruktansvärt humör, speciellt på morgonen....men som tur var så släppte det och jag blev lite mer normal efter ca 3-4 månader och kunde umgås lite mer med barnen men fyyyy vad dåligt samvete jag hade över att jag var så kass
    vihar sagt att vi inte ska ha fler men jag blir himla sugen på en till nu iaf och speciellt när det är så många i denna tråd som får småttingar
  • melizza
    saturnina skrev 2009-10-16 09:47:47 följande:
    Åh, Lucky Little Me har 20% rabatt, inte 15%!!
    nu beställde jag en brun molo lurv

tyckte 15% var litet lite men 20% kunde jag inte motstå

Gomorron förresten eller ja goddag kanske man ska säga nu {#lang_emotions_sunny}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15