Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

THEA och Grodan skrev 2009-10-26 11:40:31 följande:
    Kikar in supersnabbt bara för att säga att jag började blöda i morse och har nu varit på akuten och fått konstaterat missfall   Kikar in senare om jag orkar. Hoppas att vi snart får våran NIKE i alla fall
    Beklagar verkligen! *kramar om*
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza
    Ronya: vad fina busar i BT.....vilka överdragsbyxor har du från Lindex? Vi har fodrade galonisar och dem funkar kanon.....tycker POPs är så himla dyra
  • melizza
    Pimm skrev 2009-10-26 17:54:15 följande:
    Godkväll töser! Nu har jag gjort det jag sa jag inte skulle!! Jag har så gärna velat ha Småfolks vinteroverall, den bruna med gröna detaljer. Dyr sak men nu när dom hade ta 3 bet 2 så tog jag tre overaller!! en till sonen, en molo lipstick till barnbarnet som blir 1 år snart och en till overall som får......:)Tur att jag inte ska på salg! Hade span på en lila lurv som går ut ikväll men den får jag vara utan och istället leta upp något i garderoben som kan försvara mitt köp
    vart var det ta 3 bet för 2????
  • melizza
    Pimm skrev 2009-10-26 18:18:53 följande:
    barnlyan...såg det av en tillfällighet:)
    gäller det än?? gäller det på allt??
  • melizza
    Pimm skrev 2009-10-26 18:27:03 följande:
    Ja det antar jag för det står ta 3 bet för 2. billigaste på köpet och gäller till 1 nov. Jag har inte fått något nyhetsbrev själv men kan inte tolka det på anant sätt. Kolla på deras sida. *glömde skriva innan, inte min shop*
    tack!!! hittade nu och beställde lite katvig och plastisock nu
    men har du fått mail där priset är justerat???
  • melizza
    Zvartaliljan skrev 2009-10-26 20:08:06 följande:
    Tack Älskar den men lite stor är den ju...men kommer nog passa nästa år också då iaf Maia var bara sååå söt ikväll. Jag tog fram Ravioli och hon blev ovanligt nog eld o lågor över mat o stod vid spisen som en hök o tjatade om att hon ville ha pastan. Då sa jag "Det tar en stund, du får ha lite tålamod så länge" vartill jag får detta svar:"Ok då, jag kan ta lite tålamod då, här är skålen mamma" o så räcker hon fram sin matskål o förväntar sig att jag ska fylla den med tålamod Gud jag höll på o skratta ihjäl mig där
    *skrattar så jag gråter* så underbar kommentar av din lilla sötis
  • melizza
    SmillaMilla skrev 2009-10-26 20:02:21 följande:
    Liljan: Fy vad den var fin! MAT jackan alltså. Och ja Maia är lika söt som vanligt.
    Så söt Svea i tofsarna och i den underbara Katvigtröjan....finast {#lang_emotions_heart}
  • melizza
    Zvartaliljan skrev 2009-10-26 20:59:04 följande:
    Nä nu kommer jag o klagar igen...sorry...i morse fick Maia dulcolax som numera blivit rutin var 3-4 dag o hon fyllde tre blöjor...nu ikväll fiser hon BLOD!!!!!!! Så jag förbereder mig inför en heldag på sjukhuset imorgon...ska ringa så fort vi vaknar imorgon. Hon ligger o halvsover framför en film just nu. Klagar inte på magont eller så, inga sår kring ändtarmsöppningen utan detta blodet kommer inifrån tarmen...det är blandat med genomskinligt slem. Knallrött blod så det är färskt. HELVETE!!!! &/%(/)=/#¤"(/)=/%¤#"&/()=/&%¤#"(/) Hennes tarmar är väl helt förstörda efter flera års problem
    *kramar om* {#lang_emotions_flower} stackars liten som måste ha det så jobbigt med det....hoppas ni kan få hjälp imorgon på sjukhuset...
  • melizza
    solouniko skrev 2009-10-26 21:23:50 följande:
    Det pratar ju om prästkragar till vårens kläder, det kanske är något liknande den bodyn? SUPER fin var den iallafall. Vill haaa!
    prästkragar låter ju jättefint....längtar till vårens kläder nu.....skynda sig
  • melizza
    Incommunicado skrev 2009-10-27 10:45:33 följande:
    hejsan! Köper ni något danskt nu eller väntar alla på salg? Jag har lagt in i BT, Adrian har haft några Katvigdagar. Jag tycker att blå/röd/vit miniapple från 2006-2007 är den finaste Katvigen, Adrian har på sig en sådan suit i BT, Damien hade en sådan byxa 2007 och det var ett av de föörsta plaggen jag köpte som var danskt, väldigt tjusigt tyckte jag även då.
    jag gillar dem gröna som fanns med röda sömmar....såååå underbara

dem som Damien har på bilder är också superfina
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15