Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-12-04 09:32:00 följande:
    December är tufft för plånboken. JAg fick hem fina badgessuiten igår och den är heeeeelt underbar!Emilio fick ha suit under jeansen idag bara för att den är för fin att sova i.

Mysigt att vara hemma i fem dagar!Emilio fick den i tisdags och har inte visat ett enda tecken på biverkninar. Gissa om jag är förvånad?! Han som blir sjuk av allt...
    Det är samma här, Oliwer blir ju dålig av allt och av tidigare vaccinationer blev han jättedålig! Efter influensavaccinet fick han inte ens ont där de stuckigt. Det enda är att han hade andningsbesvär några dagar men om det var biverkningar eller hans "normala" besvär vet man ju inte, troligen det senare.

Hej töser
    Sitter på jobb, bäljar kaffe och försöker vakna
  • Fantastiska Skatt

Emeli Johanna skrev 2009-12-04 09:33:24 följande:

Hej på er tjejer!Vilka kalendrar kör fraktfritt i år? Fick en liten lillasyster till min Zion förra veckan så nu ÄNTLIGEN kan det shoppas flickMolo
    Grattis!!
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-12-04 09:39:45 följande:
    JAg kanske är lite trög, men vad är mysgrodans kalendererbjudande? Jag fattar inte...
    Tror inte det är ändrat än
    Förra gällde 1-3 december, håller kanske på och uppdaterar?
  • Fantastiska Skatt
    Helle skrev 2009-12-04 09:43:02 följande:
    Grattis 
    Jag glömde också maila (eller ja jag hann inte, skulle maila på kvällen ist. men somnade ifrån det) Han kan se fram emot tröjan idag Skickade igår.
    Smultronhjärta skrev 2009-12-04 09:59:57 följande:
    Hörni..Är det någon som har mailat Mysgrodan och frågat?Finns ju en hel del där som jag kan förbarma mig över...det räcker med 30% för min del, sett till senaste 4 dagarnas shopping iaf
    Hörrehörreduru, inte norpa mina span hos mysgrodan nu
    Ja 30% är helt oki när man slipper betala typ 49:- i frakt så
  • Fantastiska Skatt

Det snööööar!! Äntligen
    Har varit ute o skottat bort snö (är nog snart tillbaka dock) Bytt marchaller och tänt ljuslyktor - äntligen lite julkänsla

• Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2009-12-04 10:08:29 följande:
    Nej nej- vi får dela systerligt Tror dock inte att du är spekulant på flicksidan..eller har du glömt att berätta något
    HiHi nej då det har jag inte gjort Tänkte på grabbsidan jag men när jag tänker efter brukar jag vara ute efter en strl större *perfa*
    Dock ska min syster ha liten och hon uppskattar verkligen Molo osv så jisses va man kommer köpa små söta presenter
    Helle skrev 2009-12-04 10:10:45 följande:
    Gör absolut inget. Vet ju hur det är i dessa tider Då blir han väldigt glad. Tackar!

Är också svag för fraktfritt
  • Fantastiska Skatt

Här blev det lugnt, sitter alla hos mysgrodan och trycker F5 måntro

• Fantastiska Skatt
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-04 11:24:55 följande:
    Vad händer hos Mysgrodan då?
    Vi väntar på att nästa lucka ska öppnas Vill ju inte missa ngn go Molo jue
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-04 11:27:09 följande:
    TACK förresten för fiiina tröjan! Och klubborna blev en succé, dom kollar alltid efter godis i paketen men det är sällan någon butik skickar ut numera.
    Åh va bra att både mor & töser blev nöjda
  • Fantastiska Skatt
    Rednaw skrev 2009-12-04 11:35:32 följande:
    Kolla in bra-barnklader.se de säljer en del danska märken.
    Nu kan det ju hända attt jag är ute och cyklar men det känns som om du är en av de som ligger bakom den butiken / har egen vinning av den (om det inte är så ber jag om ursäkt och är mäkta imponerad över all reklam du ger dom )
    Är det så så anmäl ditt eget inlägg annars riskerar tråden att stängas ner!!
  • Fantastiska Skatt
    Helle skrev 2009-12-04 12:50:46 följande:
    Skattmamman: Stort tack! Sonen blev överlyckligt - speciellt för klubban!
    - Mamma titta det är en klubba ! Hela ansiktet lös upp. 
    Perfekt lördagsgodis för morgondagen. 

Och han gillade tröjan bättre än den han hade på sig idag också.
    Vad kul!

Men Oj, det är kanske inte så schysst mot föräldrarna att göra sådana paket, har inte tänkt på att barnen kanske öppnar själv. Svårt att avleda fr candy om man inte vill att de ska ha det...

Måste bara berätta, fick mig ett gott skratt.
    Oliwer är ledig med sambon på fredagar och idag hade de varit på ÖF följt av snöbollskrig ute sedan hade köpt lunch till mig och kommit hit.
    Oliwer hade köpt lördagsgodis varpå jag säger: men vilket fusk har du fått lördagsgodis idag på en fredag och han skiner upp som en sol och ser mäkta stolt och pillemarisk ut!
    Sambon bara tittar på mig, men va? Va f*n jag trodde det va lördag ju!! Han sa att han ville köpa lördagsgodis så jag trodde det var lördag...
    Eh, kom ni inte från ÖF? På en lördag?

Nåja den smarte vinner Behöver jag säga att O visade med hela sitt väsen att han visste att han hade kört över pappan?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15