Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-01 16:17:00 följande:

Vilken aqua?

Heeeej sötis!! Hur e de med er?? Min inbox e stängd  
    Heeej Här är det bara fint, lite strul på jobbet så här lagom tajmat i december bara *jiihuu*
    Duuuu, du tar det lugnt och sköter om dig nu va? *blir lite orolig*
    solouniko skrev 2009-12-01 16:23:11 följande:
    ÅHH vad jag velar mellan hummel eller molo overall till Milla. Vilken ska jag välja? Tips från coachen?
    Både förra året och i år har jag haft Molo overaller men det blir det nog inte nästa tror jag. De är supersnygga men lite klumpiga.
    Buttelina skrev 2009-12-01 16:27:43 följande:
    hmm jag har bestämt mig för att inte köpa nån lurv i vår *duktig butte* barnen har 12 mololurvisar och en småfolk. i och för sig ligger 3 st i växa lådan och två ska säljas, men det känns ändå som att 8 st räcker
    Äh, du hinner allt med ett HKLÖ innan säsongen är över, tro mig
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-12-01 16:34:41 följande:
    nähäpp
    Joohhooo *övertygad*
  • Fantastiska Skatt

Hej töser!
    Sitter och bäljar kaffe och försöker vaaakna - jisses, är nästan lite impad att jag lyckats leta mig till jobbet *gäsp*

Tjolla --- jag håller med lilleman - Milo fiiiin
    Jag var inne på den outfiten till Oliwer också till jul men de blev de mörkare stuprören och den randiga skjortan med tryck som var i samma "serie" Junior fick välja och tyckte det var strået tuffare
    Försök ta det så lugn du kan nu, måste vara superjobbigt nu när mannen e borta *tycka synd om dig*

• Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2009-12-02 10:09:02 följande:
    Buse Max har börjat med att, när jag säger till honom på skarpen, svara med att "nej mamma inte arg...glaaaa" och så klappar han mig på huvudet (jag brukar försöka sätta mig i hans höjd när jag ska snacka allvar)
    Hehe som O, han titttar under lugg, putar med underläppen och säger: Men mamma, inte va arg mig, inte lolit (roligt)
    Sötungar lär sig spela på en känslor tidigt
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-12-02 13:36:22 följande:
    hmm jag visade isabel klänningen med kaniner på och frågade isabel om hon ville ha den klänningen, då svarade hon " hmm nja kanske" då kom lillebror springande och sa "JAG VILL HA DEN KLÄNNINGEN MAMMA, JAG VIIIIIIIIILL"
    Hahaha underbara goa Biabus *stackars Buttes göbbe*
    Härliga bilder och fullkomligt UNDERBAR jacka *vill ha*
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-12-02 13:45:14 följande:
    haha ja lite synd om gubben min är det allt jag låter ju lillebror ha nattlinnen för att tillfredställa hans "behov" av klänning och igår var där inga rena mer än ett rosa med volanger jackan är bara SÅ FIN!!! är superglad att jag slog till!
    *fniss*

Var köpte du den?
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-12-02 14:46:49 följande:
    Å den köpte vi igår, men vi har ingen dvd. Den har gått sönder. Hur tänkte vi då?
    Du e ju för go du
  • Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2009-12-02 16:02:18 följande:
    Ojdå..snacka om dålig bild. Jag trodde den var rosa som var illa fotad först www.tradera.com/Katvig-body-julfin-Storlek-62...
    Nej men hon måste ha råkat ladda upp fel bild? Eller?? Det där måste ju vara bild på en rosa??

Hej igen tjejer! Hoppas på att kunna häng ahär lite och bli lite uppiggad Har en riktigt usel dag och är så trött att jag knappt håller upp ögena.
  • Fantastiska Skatt
    nikki2006 skrev 2009-12-02 16:09:50 följande:
    vet att det inte är nyttigt men enery drink brukar rädda mig i sånna läge
    Kan inte gå och handla tyvärr, ensam på jobbet. Hög av allt cola drickande, trodde jag skulle få ett sugarrace men nej
    Övergick till kaffe men ja neä, då läckte bryggan ut allt över kontorsgolvet *suck*
    Nu försöker jag bara hålla mig alive tills jag kan gå hem

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 16:11:09 följande:
    men då skattmamman   *krama* Nåt speciellt som hänt som förstört din dag? Häng här o pigga på dig lite
    Nej då inge särskilt alls, knappt sovit på nätterna på jag vet inte hur länge, mkt stress som tar ut sin rätt bara och just idag har A L L T gått mig emot dessutom
    Nu har jag haft revisorn här på shopping också ... när man känner sig så där lagom go' och representativ *pinsamt*
  • Fantastiska Skatt

Bubblan --- Men alltså ska han aldrig ge sig *kramar om* Fyy verkligen inte vad du/ni behövde just nu

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15