Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

stökmamma skrev 2009-12-10 23:14:17 följande:
    håller allt jag kan.... om du orkar och hinner..     det fanns fler varianter..bla en m turkost
    Men det funkar med vilken färg som helst kanske? Jag kan ju slå en signal när jag är där
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2009-12-11 11:55:09 följande:
    Hej hej. Hemma från kontroll på MVC. v.32+5 Blodtryck: 157/90 (ligger normalt på runt 115/60) Äggvita: +2 Vikt: +3kg på EN vecka! (känner mig jättesvullen) SF-mått: 28cm (planat ut helt, inte växt alls på TRE veckor!) Hjärtljud: 132 (har tidigare alltid legat på runt 150) Hb: 89 Yrsel, hjärtklappningar, illamående, huvudvärk m.m m.m Summa summarum: Min bm skickade mig vidare till förlossningen...ska vara där kl.13 så jag är bara hemma o packar, anar att jag kommer bli kvar där läääänge
    Men åh förstår att det känns trist men där kan du iaf vila på riktigt! Se till att ta med datorn
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2009-12-11 12:00:50 följande:
    ja jag överlvever inte utan den vet du är livrädd för vad ul ska visa, tänk om han inte växt någonting Vill inte att de ska plocka ut honom nu...han får gärna stanna ett par veckor till hur jäkla dåligt jag än mår...
    Jag håller tummarna både för tillväxt av lillebror, att han stannar iaf över jul och att du får må lite bättre {#lang_emotions_flower}
  • Smultronhjärta

Hello flickor!

Jag har mycket saker på agendan så att jag får ingenting gjort, hamnar lätt vid datorn då{#lang_emotions_dreamer}
    För att gnälla lite så har jag jordens mensvärk-har aldrig i mitt snart 30-åriga liv varit med om dess like
    Men jag fick lite fin post att trösta mig med- pusselbody,stort Ellospaket och annat smått och gott{#lang_emotions_tongue_out}

• Smultronhjärta
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-11 15:43:56 följande:
    Tack snälla, kul att höra att någon annan gillar kombosarna.
    Jag kan bara instämma! Jag måååste köpa mig ett par rosarandiga leggings nu tack vare dig
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-12-11 16:12:29 följande:
    Hej alla! Ska försöka läsa ikapp lite medan maken är och handlar med dottern. Fast jag borde nog lägga mig i sängen... Blodtrycket har gått upp ännu mer nu. Från 65 (hela grav fram tills nu) till 104 i undertryck på en vecka. Så visst, det är inte jättehögt, men för att vara jag så är det ju en kraftig ökning på så kort tid. Så nu är vi än mer säkra på att vi sätter igång mig på måndag om inget händer i helgen. Känns liksom dumt att gå och vänta på en havandeskapsförgiftning så här på övertid med konstaterat stor och klar bebis. Anna - jobbigt med städ och annat! Men finfina killen, så stor han blivit! Smultron - bara hojta en summa om mia skor också kommit? Rosa/rosa leggings - rea nånstans??? Smurfen - stackars sjuka Maxen igen!
    Nej nu är lillebror färdigbakad så det är bara att go for hardcore

Jag har inte öppat mitt Ellospaket ännu, det ligger i bilen eftersom jag hade en svettattack efter att jag och min trotsunge hade varit och hämtat det-vi hann bland annat med att riva en ställning med godis, "städa" golvet,kassabandet och det mesta på Ica med Max kläder då han rullade som en krokodil. Som pricken över i körde han över en tants fötter med lilla kundvagnen så att hon skrek till..Inte ett dugg roligt då men nu är det lite kul faktiskt
    Dröjer länge innan jag ger min in på att handla med båda barnen igen
  • Smultronhjärta

Undrar om alla håller på och julstökar{#lang_emotions_dreamer}
    Själv sitter jag i Smålands skogar och tänkte kolla på vad jag egentligen beställde från Wiells i natt.-D Helt galet konstig frakt men men...

• Smultronhjärta
    JsN skrev 2009-12-12 15:34:57 följande:
    Och jag sitter på jobbet.
    Ja det lät kanske mindre roligt Du får ta med lite glögg imorgon så kan du kombinera jul och jobb
    lillronya skrev 2009-12-12 15:38:26 följande:
    Vad beställde du då? Inga dark denim som du fick över?
    Jag beställde 4 par varav ett par av dem till Stormis.
    Själv tog jag ett par gamla XL, ett par nya XL och ett par denim dark
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-12-12 22:02:23 följande:
    Man lever på hoppet....
    Jag håller tummarna
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-12-12 22:17:47 följande:
    Hojtar om jag ser . Å sötSvea i bildis!
    Näää tråk ju Sitter här och glöggar med mams,paps,make,Lova och Max gudfar- och så kollar vi på 1:an{#lang_emotions_laughing}
    Du är ju anledning just nu till varför jag kikar in...kanske finns det rapport om värkar eller så
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15