• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Mitt livs lycka
    Smultronhjärta skrev 2009-11-10 08:24:53 följande:
    God morgon!Idag ska jag FL:a, prolista och göra allt som har med dator att göra innan mannen kommer hem från jobbet för sen ska jag stänga av den har jag lovat
    Åh, ska du möjligtvis slänga ut lite auktioner ikväll redan eller blir det framöver?
  • Smultronhjärta
    Mitt livs lycka skrev 2009-11-10 08:59:17 följande:
    God morgon i tråden! Någon som vet om Molos "knit"-print (som ser stickad ut) finns i babymodell på tröja i någon webshop?
    Dålig koll på det tyvärr..men printet är fint
    Mitt livs lycka skrev 2009-11-10 09:00:38 följande:
    Åh, ska du möjligtvis slänga ut lite auktioner ikväll redan eller blir det framöver?
    Nej inte ikväll..måste låta bli datorn ju Men i veckan någon gång{#lang_emotions_dreamer}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Mitt livs lycka
    Smultronhjärta skrev 2009-11-10 09:03:08 följande:
    Dålig koll på det tyvärr..men printet är fint

Nej inte ikväll..måste låta bli datorn ju Men i veckan någon gång
    Jag får försöka leta vidare efter printet på tröja i babymodell om ingen annan härinne kanske har koll på detta.

Aha, det blir en helt datorfri kväll! Mysigt!
  • Greksmurfen
    nikki2006 skrev 2009-11-10 08:26:29 följande:
    Mina vill tvunget tprka allt i torkskåp men jag sade till dem att de får inte göra det med molo och småfolksoverallerna. Jag sade- det är bara jag som har molo så det lkan ni väl komma ihåg hi hi. och hör och häpna, häromdagen när jag kom så hade de inte torkat det utan bara skakat av det som jag bad dem hi hi. De ville att jag skulle namna kläderna med och det förstår jag ju att det kan förväxlas och så men jag vill inte, så jag har berättat vilka märke som är mina och sen håller jag koll varje dag så jag får med mig mössor och vantar hem och det  har aldrig försvinnit nåt hi hi
    hej hej..
    du kan ju köpa sådana där hmmm namnband tro ja det heter å sy ppå insidan så slipper du skriva i dem.. tro det blir att beställa sådana till maxen..

snyft måste rensa maxens garderob.. stl 80 suitar å bodysar e för korta i armarna =(... vill itne... finaste printen ligger ju där...inkl cartton, å birdie=(
    mamma till Maximilian född 081028
  • LA Woman

Hej girls

Har åkt på andra superförkylningen denna höst/vinter Tycker ju inte att det var så länge sen jag var sjuk sist *blä* Ska vara hemma och ta det lugnt idag för imorgon ska jag försöka släpa mig till skolan och skriva matteprov med en massa alvedon i kroppen Barnen är iaf pigga och friska än så länge, peppar peppar!!!

• LA Woman
    Greksmurfen skrev 2009-11-10 09:17:04 följande:
    hej hej..du kan ju köpa sådana där hmmm namnband tro ja det heter å sy ppå insidan så slipper du skriva i dem.. tro det blir att beställa sådana till maxen..snyft måste rensa maxens garderob.. stl 80 suitar å bodysar e för korta i armarna =(... vill itne... finaste printen ligger ju där...inkl cartton, å birdie=(
    Jag namnmärker med isydda vävda band, de går ju att sprätta bort igen Kanonbra tycker jag även om det är lite töligt att sy dit dom... Köpte faktiskt namnnappar också till Felicia häromdan, de har varit på mig om att namna hennes nappar och färdignamnade var perfekt!! Nu har hon förvisso bara napp om hon sover på dagis men hon måste ju alltid ha nån där såklart. Ska snart ta tag i att få henne nappfri!!!
  • Plummy

Hej på er alla! Ser att en del är förkylda..trist!
    Här mår vi bra förutom lilla Olle som har en rinnande snornäsa.
    Vad mycket fint ni handlat på salgen.. blir så avis!
    Nu sitter jag i min ensamhet och kikar lite, Olle sover ute i vagnen o Signe hälsar på sin mormor en sväng och ja stora Tilda är på sexårs. Själv är jag så shoppingsugen. Finns det nåt roligt erbjudande nu? Hade förresten fått mail att Funkybaby lägger ner.. tråkigt! Jag har verkligen gillat den shopen!

• Tjollabolla
    LA Woman skrev 2009-11-10 09:22:35 följande:
    Jag namnmärker med isydda vävda band, de går ju att sprätta bort igen Kanonbra tycker jag även om det är lite töligt att sy dit dom... Köpte faktiskt namnnappar också till Felicia häromdan, de har varit på mig om att namna hennes nappar och färdignamnade var perfekt!! Nu har hon förvisso bara napp om hon sover på dagis men hon måste ju alltid ha nån där såklart. Ska snart ta tag i att få henne nappfri!!!
    Namnnappar har vi oxå, dom ÄLSKAR dom på dagis! Milo har oxå bara nappen när han sover på dagis, hemma vill han ha den konstant. Jag är SÅÅÅ trött på den, men han lär inte gå att få nappfri på ett bra tag...
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2009-11-10 08:28:29 följande:
    Ja alltså jag namnar ytterkläderna och skorna, men inte varje tröja och byxa... Har aldrig försvinnit ngt, dom ser vad som är vårt, hehe.
    Jag namnar inget men det är inget som har försvunnit heller faktiskt. Jag brukar ta en titt när jag hämtar vad som finns där och sen håller jag inte en massa onödigt i deras låda. 2 ombyte och deras overall och regnställ bara
  • Greksmurfen
    LA Woman skrev 2009-11-10 09:22:35 följande:
    hmm namnnapp det vore ngt kanske till max med=)...
    men han e kräsen när det kommer till nappar vill bara ha mam nappar=S..finn den modellen tro??
    mamma till Maximilian född 081028
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15