Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Stormis skrev 2009-12-12 22:28:46 följande:
    Jaa han sköter sig väl ok eftersom det inte finns ngn brorsdotter att stöta på
    Jag sitter och väntar på att få gå och lägga mig*väntar in Lovas John Blund*-såå skönt att Wiell har haft NS jeans nu

Skönt ändå att måndag är absolut sista dagen för lillebror-vad härligt för er att äntligen få träffa honom
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    ChokladMoshin skrev 2009-12-12 22:48:46 följande:
    Ok, här gäller det icke framkomna varor
    Där har du lagen på din sida Kommer inga varor så ska de ersätta dig!
  • Smultronhjärta

Hej flickor

Antar att ingen har hört ngt från Stormis{#lang_emotions_dreamer} Jag sitter och inväntar rapport för jag tror minsann att lillebror är ute nu

• Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-14 15:20:58 följande:
    hihi jo det är jag nog ganska så säker på att det är
    Ja..kanske har suiten levt ett hårt liv nedtill

Fick du tag på en Meandisäljare i andra tråden? Jag letar också även om jag inte borde
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2009-12-14 15:40:50 följande:
    Jag har inte heller hört något ännu. Vet du när hon skulle vara inne idag? Eller åkte de redan igår?
    Jag tror att de åkte in igår, jag fick sms om att O var hemkallad från jobbet pga värkarna och att hon skulle höra av sig när hon kunde...Sen har jag inte hört ngt så jag är ganska säker på att det var dags
  • Smultronhjärta

Hör ni..exakt hur många inboxmeddelanden får man skicka innan det räknas som spam dvs avstängning på ett par timmar?
    Min gissning har de senaste gångerna varit fel har jag märkt

• Smultronhjärta
    JsN skrev 2009-12-14 18:14:01 följande:
    Om du inte skickar exaakt samma så ska det funka. Iaf har jag för mig att det är så med GB-inlägg. Om varje är liiiite olikt så ska man klara sig. Men vågar man chansa?
    Well...nu är det så exakt likadana jag ska skicka Och förut när jag har gjort det så har jag lyckats skicka antingen 4 eller 5 innan jag fått upp en fin förklaring att jag är välkommen åter vid ett senare klockslag
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2009-12-14 18:20:36 följande:
    Jo, men ändra något då! Hej, hejsan,goddag tex.
    Ah bra idé! Finns ju många fiina hälsningfraser Jag testar och funkar det dåligt så vet ni varför jag inte är här under kvällen
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2009-12-14 18:24:45 följande:
    Ah bra idé! Finns ju många fiina hälsningfraser Jag testar och funkar det dåligt så vet ni varför jag inte är här under kvällen
    Tror jag börjar med toodiloo
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15