• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Zvartaliljan
    ChokladMoshin skrev 2009-11-13 11:24:02 följande:
    Ooo, dom är ju sååååå fina!! Får så mycket fina kommentarer och frågor om vart jag köpt den. Men när man talar om priset så tycker dom den inte är lika fin längre......snåla !"#!"¤=%#¤%/)&%/=%#"¤)")#¤%#=¤=&%/%
    Äh men vadå...de flesta åkpåsar ligger väl på runt det priset?? Åker du till babyland så ligger iaf de flesta från Brio, emmaljunga m.fl runt det priset...babyproffsen egna kostar väl typ 495-595?
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2009-11-13 11:26:23 följande:
    Hmm.. Tjolla+sy= katastrof Men den fina plastisock filten kanske... finns ju så många fina. För egentligen vill jag ju använda den i lammskinn för den är såå bra. Men det retar mig att Buppas är så jäkla fin!
    men du kanske kan ta en småfolksfilt o lägga runt åkpåsen, fint {#lang_emotions_tongue_out}
  • Tejja
    Busbellan skrev 2009-11-13 11:18:48 följande:
    Ja, det har jag också tänkt på, lite jobbigt på nätterna. Först ska man leta upp örat på barnet och sätta termometern rätt, kan vara tillräckligt svårt det Sen måste man dessutom gå till en ampa för att kuna se vad termometern visar. Men det kanske är ändrat nu, vad vet jag. Vår termometer är ändå drygt 5 år gammal
  • ChokladMoshin
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-13 11:23:03 följande:
    Men va katten då, vem (vilka?) är det som har så svårt att låta henne vara ifred?  Har det hänt ännu mer tråkgheter nu? Hej töser!Känner mig helt sönderstressad i vaccin frågan, det känns fel att vaccinera och det känns fel att inte göra det
    Vill inte nämna ngn speciell men hon tröttnade. Får hoppas hon kommer tillbaka framöver, jag försöker övertala via mail och msn. KAnske ska börja sms terra också!
    Vad vore en dag på salgen........
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-11-13 11:28:02 följande:
    men du kanske kan ta en småfolksfilt o lägga runt åkpåsen, fint
    Jaa... Helst vill jag hitta en filt som ser ut som Buppa åkpåsen då
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-13 11:23:03 följande:
    Men va katten då, vem (vilka?) är det som har så svårt att låta henne vara ifred?  Har det hänt ännu mer tråkgheter nu? Hej töser! Känner mig helt sönderstressad i vaccin frågan, det känns fel att vaccinera och det känns fel att inte göra det
    Vi har bestämt oss för att vaccinera mamma,pappa och barn i vår familj(inte Lova då)
    Detta för att maken arbetar med testproven för viruset,Max för att han känns som den som har störst risk av oss att dra på sig den och jag för att Stoffe säger att han har inte tid att vaffa (och för att skydda Lova)
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Milliz
    ChokladMoshin skrev 2009-11-13 11:25:35 följande:
    Ja, det var en Buppa och om ni har riktigt kalla vintrar rekomenderar jag den starkt.Köpte min på busloppan.seOBS!! Ej min affär osv.
    Tack! Nu har jag inhandlat en sån Och rabatt var det ju också!
    Elias 070202 Ella 080920
  • Damien och Adrian

good morning!

håller mest på med husköp just nu o har full rulle hemma med pojkarna så jag hinner inte kika in så mkt. ska se om jag hinner lägga in bilder sen.

såg ni 30% på lillamirakel? trist bara att de inte har så mkt molotröjor t ex.

stolt mamma (födda 070913 och 091016)
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 11:30:03 följande:
    Vi har bestämt oss för att vaccinera mamma,pappa och barn i vår familj(inte Lova då)Detta för att maken arbetar med testproven för viruset,Max för att han känns som den som har störst risk av oss att dra på sig den och jag för att Stoffe säger att han har inte tid att vaffa (och för att skydda Lova)
    vi vill med vaccinera Damien o oss - för att skydda Adrian. om man nu hinner...
    stolt mamma (födda 070913 och 091016)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15