• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 18:15:40 följande:
    å niiiiinleggings   fasiken att jag aldrig hittar såna!!
    mm jag har ett par 104 och ett par 116 {#lang_emotions_tongue_out} *älskar*
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 18:13:26 följande:
    hej vännen. jo då.. jag tycker faktiskt det gått massor framåt sen igår bara, inte riktigt lika vinglig o snubblig, sover mycket än, fattar inte hur mycket man kan sova egentligen.. ja fick bryt när dom körde mig till neurolog rehab i sköndal, nästan panik alltså, jag grinade mig hem över helgen sen fick jag göra en deal med dom så nu ska jag bara vara där och träna vardagar *skönt* längtar till allt är som vanligt igen, att få gå ut i parken o leka med bubblis *längtar*
    Men vännen lilla. Skönt att höra från dig.

Men denna stroken har den varit på gång länge? För du frågade för ett bra tag sedan om din yrsel efter du hade ätit. Jag har dåligt samveta för att jag trodde att det var sockret. Förlåt
  • jompa
    Buttelina skrev 2009-11-14 18:16:21 följande:
    ja tyvärr går de ju inte att få tag i, i butik längre älskar också dom ränderna
    nä man får nästan hoppas på en repris, men det är väl nästan att hoppas på för mycket.
  • Buttelina
    jompa skrev 2009-11-14 18:17:30 följande:
    nä man får nästan hoppas på en repris, men det är väl nästan att hoppas på för mycket.
    jaa det är ju det isabels klänning är snaaart för liten ssååååå himla fin är den ju
  • Morty

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 18:03:49 följande:

Hittade ingen ny bildis hade tänkt skriva detta där så det syns lite mer.. TACK ALLA UNDERBARA SNÄLLA TJEJER FÖR DOM FINA FINA BLOMMORNA!! BLEV SÅ OTROLIGT RÖRD ÖVER OMTANKEN FRÅN ER! HAR SAGT DET FÖRR Å SÄGER DET IGEN.. LÖÖÖÖÖÖÖÖV JO Rosorna luktar helt underbart gott ska ni veta, min favoritblomma!! Tack snälla snälla ni!! Ni är bästast i hela världen!!
    Det är det minsta vi kunde göra för dig!!!!! Hoppas du snart får vara hemma på heltid.
    Kanske maken kan fota blommorna vid något tillfälle. Eller din personliga 'sjuksyster' har kanske fullt upp.

Grattis till huset förresten!

*kram*

*pyser iväg igen då jag har en tjatig son och en dotter som har jätteont i magen och är ledsen från och till. *
  • jompa
    Buttelina skrev 2009-11-14 18:18:31 följande:
    jaa det är ju det isabels klänning är snaaart för liten ssååååå himla fin är den ju
    Jasså en liten klänning som snart inte har någon användare
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2009-11-14 18:15:47 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 18:13:26 följande: Åhhh vad jag hoppas du snart ska orka leka som förr med Bubblis. Har saknat dig massor i tråden. Lova att du tar hand om dig.
    Jag lovar! Man fick sig en tankeställare!! Ska verkligen lägga om livet här!!

Saknat er åxå MASSOR! {#lang_emotions_kiss}

Nu blev jag trött igen, dags å vila...

Cu gullevännar och tack igen {#lang_emotions_heart}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-11-14 18:17:22 följande:
    mm jag har ett par 104 och ett par 116  *älskar*
    *avis*
    SmillaMilla skrev 2009-11-14 18:17:29 följande:
    Men vännen lilla. Skönt att höra från dig.Men denna stroken har den varit på gång länge? För du frågade för ett bra tag sedan om din yrsel efter du hade ätit. Jag har dåligt samveta för att jag trodde att det var sockret. Förlåt
    Å inte så heller.. Du hade nog helt rätt den gången för jag har förstadie till diabetes åxå fick jag veta i torsdags.. Lite högt socker på 10,6 men inte diabetes riktigt än
    Morty skrev 2009-11-14 18:18:31 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 18:03:49 följande: Det är det minsta vi kunde göra för dig!!!!! Hoppas du snart får vara hemma på heltid.Kanske maken kan fota blommorna vid något tillfälle. Eller din personliga 'sjuksyster' har kanske fullt upp. Grattis till huset förresten!*kram**pyser iväg igen då jag har en tjatig son och en dotter som har jätteont i magen och är ledsen från och till. *
    Tack snälla

Kan fota dem i morgon, dom e såååå fina!!

*vila va det*
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Buttelina
    jompa skrev 2009-11-14 18:20:20 följande:
    Jasså en liten klänning som snart inte har någon användare
    jaaa snart så {#lang_emotions_dreamer}
  • Fiffa5

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 18:20:53 följande:

Jag lovar! Man fick sig en tankeställare!! Ska verkligen lägga om livet här!! Saknat er åxå MASSOR! Nu blev jag trött igen, dags å vila... Cu gullevännar och tack igen
    Oj, jag har inte varit här på länge!!! Vad har hänt!!???
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15