• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Duntoffla

God kväll!

Bubblan
    - kul att se dig här igen. FIna salgfynd! Hann ju inte kika på dem på tåget eftersom du sov

Busbellan skrev 2009-11-15 19:35:54 följande:
    Go kväll i tråden!! Idag har Noras rum blivit alldeles färdigt och det blev så fiiiint!! Nya tapeter, nytt golv och idag kom även gardinerna upp. Ska bara inhandlas ett litet skrivbord också till henne sen ska det nog bara så gott som färdigt
    Kul med nytt och fräscht! Vad blev det på väggar och golv?
  • RååSa BuBBlan
    Pepper79 skrev 2009-11-15 19:50:18 följande:
    Hej alla!!Fina bilder i BT Bubblan: Fin salgshopping och skönt att du är på benen igen
    Tack snälla
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Zvartaliljan

Bubblan - fina salgfynd! Ang. lillebror - vad säger läkarna? Tror de inte du klarar av en graviditet till eller vad är det som säger stopp??

Maia 060528 och Lillebror bf. 100130
  • Duntoffla

Vet någon vad Molos vanliga brallor med lång mudd kostar i butik? Och vet någon om man kan hitta de rosa/lila randiga brallsen med långa muddar? Köpte ju den fina knapptröjan men funderar på byxorna också. Sen som vanligt

• RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-11-15 19:51:56 följande:
    God kväll!Bubblan- kul att se dig här igen. FIna salgfynd! Hann ju inte kika på dem på tåget eftersom du sov Kul med nytt och fräscht! Vad blev det på väggar och golv?
    Tjena tågpartner

Jo nu börjar jag saktabli mig själv igen *underbart* o jag SKA vara alert på söndag för då fyller Ida 3 år och honser fram emot sitt kalas såååå!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Busbellan
    Duntoffla skrev 2009-11-15 19:51:56 följande:
    God kväll!Bubblan- kul att se dig här igen. FIna salgfynd! Hann ju inte kika på dem på tåget eftersom du sov Kul med nytt och fräscht! Vad blev det på väggar och golv?
    Det blev ekparkett på golvet. Svart tapet på två väggar och blommig tapet på resten. Den blommiga är vit botten och så blommor i mörkgrönt, rött och svart. Nora valde själv med liiiite styrning från oss
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-15 19:56:46 följande:
    Tjena tågpartner Jo nu börjar jag saktabli mig själv igen *underbart* o jag SKA vara alert på söndag för då fyller Ida 3 år och honser fram emot sitt kalas såååå!!
    Tjena!

Skönt att du mår bättre och bättre. Finns det större risk att drabbas igen om man fått en stroke en gång?

Åh, kalasdags! Stora tjejen!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15