• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-15 20:05:20 följande:
    Vet faktiskt inte.. Kan säga att läkarna på sös inte va de mest informativa  Fattade ingenting vissa av dagarna o blev ledsen och rädd, då fick jag en sobril ch rådet att stressa ner, sen åkte man ner till nåt mörkt rum fick en kamera nerkörd i halsen till hjärtat *paniiik* o mer lugnande  ska på återbesök inom kort och hoppas då på att få tala med dem om allt..
    Åhhh FYYYYY jag HATAR såna undersökningar!!! Man får en sån jäkla panik...sist körde de ner en slang genom näsan ner till magsäcken på mig o sprutade in iskall kontrastvätska...det känns ju verkligen som man inte kan andas när man har en slang i halsen så där!
    Men hur kom de ner till hjärtat med kameran? Det fattar jag inte...låter så lustigt. Har de inte röntgat dig? Ultraljud på hjärtat?
    Maia 060528 och Lillebror bf. 100130
  • Morty
    Busbellan skrev 2009-11-15 19:35:54 följande:
    Go kväll i tråden!! Idag har Noras rum blivit alldeles färdigt och det blev så fiiiint!! Nya tapeter, nytt golv och idag kom även gardinerna upp. Ska bara inhandlas ett litet skrivbord också till henne sen ska det nog bara så gott som färdigt
    Åh vad skoj! Ser fram emot bild sen. Lät så himlans fint det jag läste på sista sidan.
  • RååSa BuBBlan
    malinkaunitz skrev 2009-11-15 20:03:56 följande:
    Ja men alla var med som är i tråden så det blev snabbt mycket.. Sen eftersom jag jobbar med blommor så fick jag lite rabatt..Men blomman kosta 895 sen frakt och massa sånt..Men det är ju tanken som räknas egentligen ..Sen spelar det egentligen ingen roll vad en sak kostar..Men det ska motsvara vad man trycker och betalar för tycker jag ..
    Å va ni så många, nu blir jag väldigt rörd här *snyft* det värmer såååå enormt att så många tänker på en,  tårarna rinner för ni e så himla himla underbart goa allihop! NI skulle ALLA få en varsin blomma!!

Absolut ska man få det man betalt för det håller jag med om.. jag tycker dom är underbara och kommer torka dem o hänga upp demi mitt nya sovrum i huset sen, sån där bukett som ska följa mig hela livet *snälla människor som jag aldrig ska glömma*
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • MejaKiZnic

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-15 20:06:16 följande:

vill åxå seeee   *älskar inredning*
    Hej bubblan underbara fynd så kul att se dig här igen
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-11-15 20:04:45 följande:
    Ja jag förstår dig då...vill ju inte riskera livet när du har flera där hemma som räknar med dig...men samtidigt måste det vara jobbigt med längtan Men du har ju fortfarande några år på dig ju som du (förhoppningsvis) kan få fler barn...hoppas läget kanske ser annorlunda ut om nåt år eller så så ni kan försöka då!
    Ja jag hoppas verkligen!!
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2009-11-15 20:00:08 följande:
    Japp, ska fota lite tänkte jag, väntar bara på att sambon ska flytta sig från Noras säng där han har parkerat sig nu
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-15 20:01:43 följande:
    både jag o nikki har sålt våra på T just   *senis*
    Jaha ja. Ja, jag är ju alltid sen ju. FÖrvisso är det väl snyggast med enfärgat nertill så det inte blir jamas-varning.
    Vet faktiskt inte.. Kan säga att läkarna på sös inte va de mest informativa  Fattade ingenting vissa av dagarna o blev ledsen och rädd, då fick jag en sobril ch rådet att stressa ner, sen åkte man ner till nåt mörkt rum fick en kamera nerkörd i halsen till hjärtat *paniiik* o mer lugnande  ska på återbesök inom kort och hoppas då på att få tala med dem om allt..
    Usch! Fattar de inte att man är livrädd och vill veta vad som händer? {#lang_emotions_undecided}
    SmillaMilla skrev 2009-11-15 20:03:56 följande:
    Finns väll bara på t eller ts och i sveas låda
    Där ligger de väl inget bra?
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-11-15 20:09:16 följande:
    Åhhh FYYYYY jag HATAR såna undersökningar!!! Man får en sån jäkla panik...sist körde de ner en slang genom näsan ner till magsäcken på mig o sprutade in iskall kontrastvätska...det känns ju verkligen som man inte kan andas när man har en slang i halsen så där!Men hur kom de ner till hjärtat med kameran? Det fattar jag inte...låter så lustigt. Har de inte röntgat dig? Ultraljud på hjärtat?
    Ja fy tusan va det va otäckt *ryyys*

Jag har nog gjort alla undersökningar man kan från hjärtat och upp, mångder av blodprover, blodtryck flera ggr/dygn, socker, två såna där skall rönten i skivor (vet inte ve de heter) en magnetröntgen av hals och huvud, ultraljud av halskärlen och hjärtat utvändigt, sen den invändiga där dom tydligen kommer in bakom hjärtat med kameran man så underbart fick svälja ner, tur man fick lugnande annars hade jag nog dött av skräck där
  • Morty

Uschamej! Vilka saker du måste genomgå.

Då har mannen din fullt upp nu och serva dig? Är det han som ska fixa bullbaket till Bubblans kalas?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15