• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Pepper79
    lillronya skrev 2009-11-15 19:55:20 följande:
    NS röda mössa såklart.
    Ja men det skulle ju bli super såklart. Tur att vi har en ns expert här
    (¯`°?.¸ ღ Aline 2008-07-19 ღ ¸.?°´¯)
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2009-11-15 19:57:07 följande:
    Det blev ekparkett på golvet. Svart tapet på två väggar och blommig tapet på resten. Den blommiga är vit botten och så blommor i mörkgrönt, rött och svart. Nora valde själv med liiiite styrning från oss
     Det låter snyggt! Du får visa sen
  • Busbellan
    Duntoffla skrev 2009-11-15 19:59:33 följande:
     Det låter snyggt! Du får visa sen
    Japp, ska fota lite tänkte jag, väntar bara på att sambon ska flytta sig från Noras säng där han har parkerat sig nu
    Mamma till Nora, August och Ella
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-11-15 19:54:32 följande:
    Bubblan - fina salgfynd! Ang. lillebror - vad säger läkarna? Tror de inte du klarar av en graviditet till eller vad är det som säger stopp??
    Jag har inte tagit upp frågan med dom än, bävar för den dagen   Dålig disk opererad rygg, på gränsen till diabetes och  nu stroke.. Rent logiskt säger man bara NONO, känslorna vill något helt annat.. Men jag måste först o främst finnas till för debarn jag redan har och älskar.. Jag hoppas men det känns långt långt bort..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • malinkaunitz
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-15 19:48:57 följande:
    Men tjejer!! niohundra  Inte hade ni bhövt de heller sötisar.. Jag hade blivit glad för en liiiiiiiten blomma åxå jue..Jag är jätte jätte glad för dom blommorna!! Luktar på dom varje gång jag promenerar runt här hemma Men hemskt dåligt av butiken om dom lurats Förstår du e arg då. ska fota vid tillfälle, men det är en 12-13 underbara stora rosor med annat fint till, jättevacker!
    Ja men alla var med som är i tråden så det blev snabbt mycket..
    Sen eftersom jag jobbar med blommor så fick jag lite rabatt..
    Men blomman kosta 895 sen frakt och massa sånt..
    Men det är ju tanken som räknas egentligen ..
    Sen spelar det egentligen ingen roll vad en sak kostar..
    Men det ska motsvara vad man trycker och betalar för tycker jag .. {#lang_emotions_smile}
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-15 20:00:18 följande:
    Jag har inte tagit upp frågan med dom än, bävar för den dagen   Dålig disk opererad rygg, på gränsen till diabetes och  nu stroke.. Rent logiskt säger man bara NONO, känslorna vill något helt annat.. Men jag måste först o främst finnas till för debarn jag redan har och älskar.. Jag hoppas men det känns långt långt bort..
    Ja jag förstår dig då...vill ju inte riskera livet när du har flera där hemma som räknar med dig...men samtidigt måste det vara jobbigt med längtan Men du har ju fortfarande några år på dig ju som du (förhoppningsvis) kan få fler barn...hoppas läget kanske ser annorlunda ut om nåt år eller så så ni kan försöka då!
    Maia 060528 och Lillebror bf. 100130
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-11-15 19:59:09 följande:
    Tjena! Skönt att du mår bättre och bättre. Finns det större risk att drabbas igen om man fått en stroke en gång?Åh, kalasdags! Stora tjejen!
    Vet faktiskt inte.. Kan säga att läkarna på sös inte va de mest informativa {#lang_emotions_undecided} Fattade ingenting vissa av dagarna o blev ledsen och rädd, då fick jag en sobril ch rådet att stressa ner, sen åkte man ner till nåt mörkt rum fick en kamera nerkörd i halsen till hjärtat *paniiik* o mer lugnande {#lang_emotions_undecided} ska på återbesök inom kort och hoppas då på att få tala med dem om allt..
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2009-11-15 20:00:08 följande:
    Japp, ska fota lite tänkte jag, väntar bara på att sambon ska flytta sig från Noras säng där han har parkerat sig nu
    vill åxå seeee   *älskar inredning*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15