Fantastiska Skatt skrev 2009-12-04 13:11:42 följande:
Vad kul! Men Oj, det är kanske inte så schysst mot föräldrarna att göra sådana paket, har inte tänkt på att barnen kanske öppnar själv. Svårt att avleda fr candy om man inte vill att de ska ha det... Måste bara berätta, fick mig ett gott skratt. Oliwer är ledig med sambon på fredagar och idag hade de varit på ÖF följt av snöbollskrig ute sedan hade köpt lunch till mig och kommit hit. Oliwer hade köpt lördagsgodis varpå jag säger: men vilket fusk har du fått lördagsgodis idag på en fredag och han skiner upp som en sol och ser mäkta stolt och pillemarisk ut! Sambon bara tittar på mig, men va? Va f*n jag trodde det va lördag ju!! Han sa att han ville köpa lördagsgodis så jag trodde det var lördag... Eh, kom ni inte från ÖF? På en lördag? Nåja den smarte vinner Behöver jag säga att O visade med hela sitt väsen att han visste att han hade kört över pappan?
Det var ett sånt jättefint paket så det tycker jag absolut du ska fortsätta med

Jag brukar också göra så från tid till annan. Att stora sonen öppnar själv funkar bra hos oss, han är inkörd att det bara är godis på lördagen. Är det problem så öppnar säkert mamman själv
Härlig kille du har

De vet hur pappor ska tas de där små.