• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Här var det inte så fartigt just nu när jag äntligen har en stund för mig själv. 

Efter morgonens saffrans- och pepparkaksbak så är jag lite matt just nu. Skönt då när lillkillen sover och den stora och pappan har gett sig ut ett par timmar
    Njuter just nu av ett glas kall julmust och en nybakad lussekatt
  • Helle
    Stormis skrev 2009-12-05 13:35:38 följande:
    LYX!
    Ja verkligen och jag njuter för det är inte ofta det händer
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-05 13:40:00 följande:
    1 och 1 är 3 skrev 2009-12-05 13:24:07 följande:Hej *host & harkel* Åh va gott! Sambon ska iväg hela kvällen fick jag just veta så om mini är på humör ska jag försöka få till lite julbak med honom i em.
    Jag har sett den på ganska nära håll och jag tycker den är som på bild - fiin. Enligt flera som jag känner så tycker de också det Klar i färgerna. Kolla med Nova76 om inte annat. Hon har den ... tror jag ...
  • Helle
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-05 17:46:37 följande:
    Eh Hej kanske man ska vara artig och säga också Sambon drog precis iväg på jobb, Oliwer somnade i soffan och lär väl vakna lagom till jag behöver lite koncentration vid datorn *spännande kväll det kommer bli*
    Oj då, så kan det gå Vi har lite samma läge här. Gustav sov väldigt sent på em för att vara honom. Jag hoppas på att man får se Robinson i fred.
    Bubblan: det tar nog ett tag innan tröttheten försvinner med tanke på det du varit med om. Sen gör väl årstiden sitt till också.
  • Helle
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-05 18:11:55 följande:
    Ja man får väl vara seghövve ett tag då  *urtrist* Å här har det varit mörkt HELA dan åxå *uscha*
    Här med och så har det varit spöregn också. Vädret suger, om man får säga så. Vi skulle ha gått ut på Tomtemys i em men det kändes inte så lockande ... 
  • Helle
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-05 18:22:17 följande:
    Oj, Robinson ifred?? Det var mig snälla små kottar du har Här får jag plågsamt se på "Dansband" ackomanjerat av Oliwer på gitarr - middagslur eller ej (igår va det Idol ackompanjerat av O på gitarr - tips på bra men någorlunda osynliga öronproppar?? Måste ju se ut som jag lyssnar & njuter iaf ) RååSa BuBBlan skrev 2009-12-05 18:14:09 följande: Ni få ta in hjälp gumman - du kan inte ta ut dig! Måste han vara bortrest får han hyra in packgubbar istället se de sa Hoppas du piggar på dig snart men du ska nog vara inställd på att det tar ett bra tag innan du lir dig själv igen *krama*
    Ja på kvällarna har vi oftast snälla barn - de sover båda innan åtta jämt, oftast innan halv åtta, men så är vi uppe före sex på mornarna också
  • Helle
    Stormis skrev 2009-12-05 19:33:26 följande:
    Så har vi också haft när vi har familjefotats. Det är ju barnen man vill ha i fokus. Vi bad tom fotografen redigera bort Lacoste-märket på makens piké . Och hej, hej! Ensam ikväll igen några timmar. Maken ville visst på fest...
    Då ska du se att bebis kommer att vilja ut ikväll/natt
  • Helle
    lillronya skrev 2009-12-05 19:41:30 följande:
    Ja precis, det är ju det man vill. Så himla nöjd med detta!!
    Vilket fint kort, och vilken underbar skara barn ni har
  • Helle
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-06 13:03:09 följande:
    Nu har gubben åkt IGEN Jag måste trösthoppa nåt så e de bara!!!
    Tråkigt. Orkar du med det. Du får inte förta dig nu. 
    Vad är du sugen på att hoppa?
  • Helle
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-06 13:29:48 följande:
    Nä jag orkar det faktiskt inte! Gubben o jag har pratat massor i helgen å han söker nu nytt jobb, han ska fortsätta äga företaget men arbeta med något annat, det här jobbet tar död på oss o det går inte längre.. Så nu hoppas vi på nytt arbete snart Letar nytt till Bella och Emelie faktiskt.. Adidas, Hummel wct zip, jeans.. Kan åxå tänka mig fynda nåt litet sött i 56 till syrran, Bubblis får inget hon har så de räcker
    Vad skönt att ni har kommit fram till något som förhoppningsvis blir bra för er. Hoppas han kan hitta något på närmre håll än Stockholm nu när ni ska flytta också.
    Hmm, i de större storlekarna är jag inte så uppdaterad än, men lite heldräkter i storlek 56 verkar det ju var på rea lite här och var i butikerna
  • Helle
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-06 13:41:54 följande:
    Ja han ska söka i Västerås med omnejd nu hoppas han hittar ett rätt snart! Syrran vill helst ha omlott bodys i 50-56 vet jag, vet inte om po.p har nån rea  Skulle kunna tänka mig en vit omlott, sen Molos pippi byxor och hjälmis
    Åhh, det låter superfint på lilla bebben. PoP brukar ju rea efter jul i början på jan.
    Vilken bransch är han inom?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15