• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2009-11-13 19:23:19 följande:
    Bo Ohlsson i Tommelilla tar typ 250-300 kr för det...
    Ohh, ännu bättre, men jag bor ju inte direkt nära där Förut jobbade syrrans ex där, men nu är det ju som sagt ett ex och jag tror knappast jag kan lura dit henne från Malmö när hon inte har bil . Skicka kanske?
  • Helle
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 19:49:11 följande:
    Ica Maxi och Coop brukar inför jul ha erbjudanden i klass med Gekås annars.. Skicka är ju aningens bökigt med tanke på att detta garage är aningens skrymmande..
    Ja jag funderade på det också, men tänkte att det kanske låg packat på nåt bra sätt. Fnulade på om DHL via tradera kunde va ett alternativ. Ska spana lite på Ica och Coop men har inte sett nåt än.
  • Helle
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 19:56:11 följande:
    Ja eller Schenker via Tradera..De förlänger nu sitt erbjudande. Garaget är inte packat så bra(för att vara FP) Men om du vill ha ett a`la Gekås så är det bara att inboxa
    Kanon, tack Jag ska terra alla släktingar och vänner först som bor på närmare håll och höra om de ska dit och så ska jag leta lite mer här. 
  • Helle

God kväll

Ikväll ska nästa års almanacka påbörjas, kan ju säga att jag ligger lite efter ... Brukar alltså göra en egen almanacka och ge till barnens mormor/morfar, farmor/farfar i julklapp. Kul, men tidsödande.
    Smilla: jag tycker att tröjan ser ut att sitta perfekt nu. Vad roligt att få se bilder på din kille i BT också
  • Helle
    SmillaMilla skrev 2009-11-16 19:09:41 följande:
    Ja det är ju det, den är perfekt nu, men frågan är vad som händer när jag tvättar den.
    Hmm, nu har vi ju inte den tröjan, men dukati som vi har har absolut inte krymt något.
  • Helle
    SmillaMilla skrev 2009-11-16 19:19:52 följande:
    ja jag håller tummarna. För Anton älskade den verkligen. Så vi behåller den. Hur är det med dig då?
    Det är bara bra tack Du?
  • Helle
    SmillaMilla skrev 2009-11-16 19:38:28 följande:
    jodå här är det bara bra. Helt slut. Sambon är i London så jag får klara mig helt själv Eller ja som tur är följde farmor med o vaccinerade barnen, det hade aldrig gått själv.
    Åh, då förstår jag. Vet hur det brukar kännas efter ett par dagar. Skönt med lite hjälp från farmor i a f.
  • Helle

Goddagens

Det är så trist nu när jag lämnar på dagis. Hittills har Gustav aldrig skrikit men så igår när jag lämnade Philip så smet Gustav in till sitt. När jag gick in för att säga hej då så hade ett annat barn precis puttat omkull honom och han var jätteledsen. Ville absolut inte att jag skulle gå och han hade skrikit och stått vid dörren länge. 
    Och idag blev han förstås lika ledsen när jag inte följde med in. Så typsikt att en sån grej ska hända när det har gått så bra. 
    Smilla: snabbar ryck i morse. Så kan det bli ibland.
  • Helle

För att vara lite OT till idag så

.... måste de ha den där f-bannade alladin reklamen? Försöker ju hålla igen, men blir otroligt sugen bara för det. Får snart bojkotta FL bara för det
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15