• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

SmillaMilla skrev 2009-11-21 07:31:25 följande:
    God morgon och GRATTIS!
    Tack  
    Allt väl?
  • Helle
    SmillaMilla skrev 2009-11-21 07:39:05 följande:
    Jodå här är allt okej. Har varit hemma hela veckan själv, men nu är sambon hemma så idag skall jga åka iväg o sshoppa helt själv. Skall bli så könt med en barnfri dag. Hur är det med dig? Kalas i dag?
    Vad skönt att han är hemma igen. Tänkte precis fråga. Hoppas du hittar mycket att shooooppa. Vad kul Det skulle jag också vilja.
    Njae, mina föräldrar kommer (bor 20 mil) härifrån och svärisarna. Men några andra har jag inte bjudit in till kalas Sparar mig till julen istället. Tycker jag börjar ha fyllt klart
  • Helle
    ChokladMoshin skrev 2009-11-21 08:13:42 följande:
    Grattis!! Skönt med dator tid! Njuter också så länge tv:n funkar på morgonen, men dom har redan börjat prata om bullbak här......
    Tack
    Här blev det ett break för frukost och tillbaka till sängen för att bli firad Viktigt för 3-åringen att det skulle gå till på rätt sätt. Att han sen väckte mig redan halv sex spelade tydligen inte så stor roll
    Hoppas det blir goda bullar
  • Helle
    Smultronhjärta skrev 2009-11-22 20:21:13 följande:
    Gokväll tjejer.. Åh vilket ledset smultron jag är nu ikväll Finns det någon som sitter på ett tips om hur man kan rädda en kraschad hårddisk till humant pris så please please gb:a/inboxa mig*håller tummarna* Jag är JÄTTEtacksam för alla tips på alternativ jag kan få! Hela Lovas hittills levda liv är BORTA och många månader av Max också...
    Nej, men åh vad tråkigt. Det är ju sånt som bara inte får hända. 
    Mannen min här bredvid undrar hur du vet att den är kraschad? Vissa data kan gå att rädda.
    Philip hade min lap top i golvet i somras, en del av mina bilder blev förstörda men det mesta kunde mannen rädda. Du känner ingen datanisse? Det går ju att lämna in också. 
  • Helle
    Smultronhjärta skrev 2009-11-22 20:36:25 följande:
    Ja fråga gärna! Jag är helt desperat, bilderna från förlossningen är liksom "borta" vilket jag måste ha! Den är duktigt död..maken har skruvat ut den från laptopen och in i den stationära för att försöka få ett hum om hur pass "död, datorn kan inte längre hitta den Jag är helt förstörd över tanken på att hur dyrt detta kan bli..
    Hmm, enligt maken bör datorn kunna hitta den om den inte är helt död. Jag hoppas det inte blir en alltför dyr historia.
  • Helle
    Smultronhjärta skrev 2009-11-22 20:42:39 följande:
    Jo det tycker min man också,han är datanörd... men eftersom varken laptopen eller stationära vill känna av den så verkar det ganska kört*ser tusenlapparna flyga iväg* Vad säger man..God Jul..eller inte
    Det sägs här bredvid att det troligen är elektroniken som är död och att all information på disken finns kvar om man kan koppla förbi det. Men han säger också att det kan bli en kostsam historia. Jag hoppas på det bästa och förstår att du är ledsen
  • Helle
    Smultronhjärta skrev 2009-11-22 20:59:03 följande:
    Jaa, jag är så "känslig" när det gäller sådant här..och Stoffe säger heeela tiden att det är inget att gråta för*suck*
    Nej tyvärr inte. Han sa att allt från 500 till många många tusen, så 1500 låter väl kanske rimligt om de verkar bra.
  • Helle
    SmillaMilla skrev 2009-11-23 06:30:22 följande:
    God morgon! Hurrra i dag regnar det inte! Svea kan alltså gå till parken. Hmm vad av alla tusen saker skall jag försöka hinna med då. Tror att det blir organisering i tvättstugarn, visst låter det skit kul.
    God morgon! Jo, det låter ju strålande kul
    Här ska killarna till dagis idag så det blir jobb för min del också under fm, av lite annat slag dock
  • Helle
    SmillaMilla skrev 2009-11-23 10:36:58 följande:
    OT igen, men tror ni Svea på lite över två år är för stor för en gunghäst? så sugen på denna: www.blaelefant.se/product.asp?product=7262
    Vi har en sån fast en elefant. De är såå fina
    Den är egentligen Gustavs och han är ju 18 månader, men Philip 3 1/2 år gungar också på den då och då, så jag tror helt enkelt det beror på vad barnet tycker är kul.
    Här ser du vår
  • Helle
    Greksmurfen skrev 2009-11-23 10:45:15 följande:
    helle: guuuuud så fina dem var å matchade varandra i fina molo bubbelbilarna =).....
    Tack. Ja, det blev jättebra. Glad att du köpte tröjan också så vi kan ha den när suiten blir för liten. {#lang_emotions_kiss}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15