Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-11-13 09:51:51 följande:
    God morgonInte hjälpte det någe vidare att vara iväg på salg x 2 förra veckan för nu är jag suuugen på att köpa något litet igen Vilken rea menar du? Salgen i dk? För isf är den,om den blir av, runt maj-juni vanligtvis
    Samma här....jag var visserligen bara på salg 1 gång men jag är med shoppingsugen fast jag vill ha nya molosar nu jag börjar tröttna på höstens

vad vill du shoppa?? *nyfiken*

Gomorron alla förresten!! {#lang_emotions_sunny}
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza
    Tjollabolla skrev 2009-11-13 10:09:27 följande:
    Ja visst är det lustigt! Är jag ifrån att shoppa några veckor så går det bra, men börjar man sen med en liiiten sak, så vill man bara ha MEEEER Så salger är livsfarliga!
    javisst är det livsfarligt....jag har lyckats hålla mig från shopping sen salgen förutom ett litet underbart stycke molo som jag bara var tvungen att ha denna: http://www.tradera.com/NY-unik-Molo-stickad-troja-med-prickiga-armar-116-110--auktion_102037272

hoppas den kommer i lådan idag
  • melizza
    Zvartaliljan skrev 2009-11-13 10:13:00 följande:
    alltså SERIÖST hur desperat kan man va?? www.aftonbladet.se/nyheter/article6115193.abNu har väl den här hysterin gått liiiite väl långt va?sorry OT
    men herregud....helt sjukt
  • melizza
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 10:23:30 följande:
    Hörni..var är Mamman Kråkan(gamla Julia&Nelly)? Har hon avreggat sig
    va? varför då??
  • melizza
    ChokladMoshin skrev 2009-11-13 12:14:24 följande:
    När vi var ochvaccinerade oss var det lång kö och maken suckade och ville gå hem och jag hävdade bestämt och det är inte kortare kö nån annan dag. Vi köade i 1 h och 10 minuter innan vi fick komma in till Vc och där tog det 5 till så var 4 i familjen vaccinerade på 1 minut, så smidigt. Efter att maken sett övriga köer på vc på nyheterna kan han erkänna att han är tacksam att vi köade när vi gjorde.
    på vår vc så är det drop in från 16-19 varje dag denna och nästa vecka för åldersgruppen 3-5 år 
    dem stora tjejerna får med vaccin i skolan denna veckan men vi får vänta till vecka 49 för då är det åldersgrupp upp till 40 år

när vi var där i måndags för att vaccinera lilltjejen så fick vi bara vänta i ca 20 min och sen tog det knappt 5 min därinne och sen åkte vi hem....
    Hon fick inga biverkningar men E som tog spruta igår är idag hemma och har jätteont i armen och fryser och mår illa
    Konstigt att det är så olika i reaktion från sprutan.....
  • melizza
    lillronya skrev 2009-11-13 12:17:40 följande:
    Hejj i tråden!Är det vaccinationssnack idag igen? Ringde till vc och kollade  hur det var med vaccination av de små barnen under tre år. Här blir de kallade v 49. Bätte än inte alls iaf...
    bara det inte blir för sent.....
    hos oss så går det redan i skolerna och på högstadieskolan som min äldsta går så har dem haft ca hälften av eleverna sjuka redan innan vaccinet hade kommit så det är ju änna lite sent tycker jag....
  • melizza
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 12:27:13 följande:
    Här får inte vi icke-riskgrupp börja vaccinera oss förrän tidigast v 49..Vad jag längtar tillbaka till Göteborg när jag hör "änna"
    vilken sötnos i dem fina moloblommorna {#lang_emotions_kiss}
  • melizza

Godkväll tjejer!!

Bubblan vilken fin shopping från salgen och vad skönt att se dig här igen.....hoppas du snart blir dig själv igen.

shoppas det nåt eller väntar alla på julkalendrarna?? jag längtar till dem fina erbjudanden i julkalendrarna iaf

• melizza
    Duntoffla skrev 2009-11-15 20:28:50 följande:
    Jag tar det lugnt. Hoppas bara att det är något roligt o i år. Förra året blev det inte mycket shoppat.
    samma här.....förra året var det inte så många riktigt bra erbjudanden tycker jag så det blev inte så mycket för mig heller men hoppas på mer i år
  • melizza
    Busbellan: vad fint rummet blev.....blir så sugen på att renovera men det kostar och tar tid så då slutar jag drömma men det är kul att se när andra har gjort så fint
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15