Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

karmasus skrev 2009-11-08 11:48:48 följande:
    någon som ska åka idag? *nyfiken*(nej jag ska inte åka, men nyfiken ändå)
    hade gärna velat men det är en bit att åka
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza

dag för lunch här nu tjejer

ses ikväll

• melizza
    Zvartaliljan skrev 2009-11-08 14:51:27 följande:
    Tack för era svar, då ska jag nog våga testa, o hoppas det hjälper. Har 39,2 i feber just nu o hostar så jag kräks...är så jävla trött men kan inte ligga ner ens en sekund, det känns som hela halsen drar ihop sig o jag får ingen luft. Får panik här snart...mådde jättebra igår förutom lite snuva, detta kom verkligen pang bom!!! 
    min mamma brukar ta ingefära mot hosta...det hjälper faktiskt
    Hon har en humorskur som är att koka ingefära med ananas juice och stora vitpepparkorn.....en aning starkt blir det med är skitbra mot hostan 
  • melizza
    Busbellan skrev 2009-11-08 18:26:09 följande:
    Hej hejJag är fortfarande helt lycklig över alla mina inköp igår, kan inte låta bli att klämma hela tiden
    Buttelina skrev 2009-11-08 18:29:14 följande:
    haha jag är likadan
    samma här...har allting framme fortfarande....min gubbe undrade varför jag inte la in det i Stellas garderob men jag sa att jag skulle göra det sen efter att jag kikar färdigt på det
  • melizza
    Duntoffla skrev 2009-11-08 20:27:03 följande:
    God kväll!Äntligen hemma igen Har precis fotat lite och ska snart lägga in bilderna i datorn.Bubblan ligger tyvärr på sjukhus då hon fått en propp i huvudet Hon ligger kvar ett par dagar och får behandling men mår bättre nu i alla fall. Hon hälsar så gott till alla.
    Nämen gud vad har hänt....kom det bara så plötsligt???

*KRYA PÅ DIG BUBBLANMAMMAN* {#lang_emotions_flower}
  • melizza
    LA Woman skrev 2009-11-08 20:30:50 följande:
    Tack för hjälpen!!!!  Ni var väldigt eniga Jag tänkte på den eller gitarrerna eftersom jag brukar rama in det svartvita fotot, men sen kan jag gilla det lite enklare med ränder också Alltid lika svårt med fotografering ju
    säger med CUPS!!!
  • melizza
    ChokladMoshin skrev 2009-11-09 20:57:09 följande:
    Snälla ni som vet allt! Lammen kom det printet samma kollektion som kaninerna?
    japp det gjorde det
  • melizza
    Smultronhjärta skrev 2009-11-09 20:39:49 följande:
    Tack- jag är nöjd! Extra glad är jag över att jag och Ellie köpte varsin softshell- jag dissade dem stenhårt i onsdags och även igår till en början tills jag insåg att vissa av dem visst var fleecefodrade
    massa fin shopping..... kul att hitta nåt annorlunda med
  • melizza
    SmillaMilla skrev 2009-11-11 08:12:16 följande:
    God morgon!Vad kul att se att ni är så många som köpte de gröna velour muddisarna på slagen. De är ett av de bästa köpen jag gjort på molo någonsin. Passar till allt. Svea har sina i dag till molos rosa/vita bubbeltröja från i våras. Sååå fint!
    God morgon!

Jag fick tag på ett par eller ja det var Butte som hittade dem och jag fick dem.......jag blev så himla glad för det är vekligen molos finaste velourisar
  • melizza
    Flock skrev 2009-11-11 08:38:51 följande:
    God morgon!Idag ska jag bara mysa med godisburken så jaga hoppas jag kan titta till er mellan varven Igår var vi iväg och handlade de flesta julklapparna! Så lugnt och skönt det var!! Inget folk nästan, ingen stress, inga barn med oss... Nu har jag bara syskonbarnen kvar! Känner mig duktig!
    julklappshandling?? gud det var duktigt att börja så tidigt

jag ska nog med ta tag i det snart...ska ju till Ullared nästa helg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15