Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-11-17 23:01:02 följande:
    ja samma med henne.. nu var hon tvungen efter två snitt... menar du som dom med badges? tycker nog pussel är något mindre i strl haha jaa faktiskt vi pratade om det och innan har han sagt att fabriken är stängd men för nån dag sen så sa han "men det är ju en annan sak när barnen är typ 5-6 år gamla, då är det ju lugnare med en liten till"
    mysigt med en liten till.....hur många till vill du ha???
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza
    MejaKiZnic skrev 2009-11-17 23:04:51 följande:
    Undrar om man är lika galen i Molo om 3-5 år Kanske lagra lite babykläder på nästa salg ifall att
    jag har varit galen i molo i 3 1/2 år nu och kommer nog vara det ett tag till tror jag
  • melizza
    Buttelina skrev 2009-11-17 23:07:00 följande:
    ingen bild med den på tyvärr. har inte hunnit använda den än den är myyyyyyyyycket finare irl
    såååå fin....längtar tills min kommer hem...hoppas imorgon

vad fin den med winter blom eller vad den hette....har inte sett den innan....har den funnits till försäljning???
  • melizza
    Buttelina skrev 2009-11-17 23:12:30 följande:
    ja winterbloom är uuunderbar så himla fin med dom kantbanden och rutarmarna. nää den har inte funnits till försäljning
    så fint att det var muddar på den istället för kantband och det rutiga blir skitfint till.....lucky you!!

nä nu får jag nog försöka sova lite....om jag nu kan det....det får bli ett par timmar iaf hoppas jag

nattis
  • melizza
    lillronya skrev 2009-11-18 16:42:47 följande:
    Å vad bra att det kom till rätta!!! Röda Ns-munkajackan är nåt av det finaste som finns!
    håller med om att röda NS munkjackan är skitfin...min dotter älskar den
  • melizza
    Tejja skrev 2009-11-18 15:57:22 följande:
    Jippi!!! Härligt när saker hittar rätt till slut! Själv fick jag en betalningsuppmaning från ett indrivningsföretag idag. Det är så dåligt skött. Jag beställde ett chokladogram till mitt kusinbarn i slutet av oktober. EN jättetoblerone- ni vet som man kan vinna på chokladhjul. JÄtteglad var jag när jag hittade den. Så får jag ett samtal från Gift today dagen efter födelsedagen där de ursäktade sig såååå mycket. Det hade blivit något fel och de hittade ordern i sitt system dagen efter födelsedagen. De såg att jag lagt ordern i tid, så de visste inte vad det berott på. Dessutpom fanns inte tobleronen kvar, så den gick inte att skicka. Jag frågade hur de hade tänkt att kompensera detta och hon frågade om ja hade något förslag själv. Jag svarade lite spydigt, Ja ni kan ju vrida tillbaks klockan ett dygn, så att jag kunde gratulera tjejen på rätt dag. Jag blev så arg, ledsen och besviken, så jag sa att jag inte hade lust att prata mer och jag skulle försöka komma på någon kompensation och hon sa ingenting mer än ok. Jag fick såklart ingen faktura, eftersom att de inte skickat någon choklad. Men nu har de tydligen skickat denna till ett indrivngsföretag- för nu har jag fått en påminnelse.   (Sorry, OT som vanligt)
    näää fyyy vad dåligt skött verkligen.....jag skulle bett om att få en gratis chokladlåda som kompensation för allt besvär du fått utstå
  • melizza

jag tycker också att T går trögt.....vill egentligen inte lägga ut mer men är i stor behov av lite slantar efter ruineringen på molosalgen 

• melizza
    Saraia skrev 2009-11-18 18:31:22 följande:
    t 3,5årig pojk i julklapp: ns röd munkjacka el mololurv-jacka (vilken färg e finast?brun e jag lite inne på...)???????????
    röstar på brun molo lurv den har vi hemma och den är ljuvlig men NS jackan är inte ful heller.....den har vi ju med
  • melizza

jag försöker lägga in bilder i mitt galleri men det går inte {#lang_emotions_yell} varför är det strul med FL jämt när jag ska lägga in bilder.....jag skulle ju lägga in i BT med men det går ju inte gahhh

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15