-
precis!!!Buttelina skrev 2009-11-17 13:46:24 följande:jaa där skulle funnits en 104/110 med!! -
ja och det mest knasigaste är ju att det skiljer så mycket i samma storlek.....vissa tröjor i 98/104 passar ännu medans andra är alldeles för korta i både midja och ärmarMilliz skrev 2009-11-17 13:55:14 följande:Vi har samma problem. Fast här är 74/80 för smååt och 86/92 alldeles för stort. Så här blir det tyvärr inte något småfolk till Ella på ett tag. Knasigt att det ska vara såna hopp mellan storlekarna..
-
Godkväll!!
Vad händer här ikväll??
Jag är såååå shoppingsugen men vet inte vad jag vill ha....en småfolk flecce hade varit fint men shit vad dyr den var......nää jag får nog hålla i slantarna....jag ska ju till Ullared och shoppa julklappar på lördag
Kommer molo nästa vecka....åååå vad spännande!!!
-
det kanske blir lite molojulklappar dåMilliz skrev 2009-11-17 22:13:22 följande:Javisst är det spännande!! Jag är också väldans shoppingsugen, men jag ska försöka hålla mig tills molo kommer
-
helt OT men måste bara höra om det bara är jag som är knäpp
min gubbe är bortrest på jobb och har varit det sen i fredags men till saken då är ju att jag kan f*n inte sova när inte han ligger i min säng.....jag får f*n insomnia...nu är jag så trött så jag snart ramlar ihop men skulle jag lägga mig i sängen så somnar jag ändå inte utan ligger och vrider o vänder på mig tills jag blir kissenödig eller törstig eller nåt......vad är det för fel på mig
sorry OT men måste bara gnälla lite och till gubben vill jag inte gnälla så mycket för han får fruktansvärt dåligt samvete så jag hoppas det går bra att gnälla här hos er
-
men vad ska man göra liksom.....jag kommer ju bara sova när han kommer hem tror jag för då släpper det...det brukar det göralillronya skrev 2009-11-17 22:29:15 följande:Du får gnälla hur mycket du vill! Vet hur det är. Tog låååång tid för mej att vänja mej vid att sova ensam. Mannen jobbar dygnspass. Ibland flera dygn i sträck.ja precis man kan liksom inte slappna av och känna sig trygg på nåt sätt.....jag är liksom själv med tre barn i huset och tänk om det skulle hända nåt liksom...fasen jag får panik bara av tanken....Milliz skrev 2009-11-17 22:29:43 följande:Jag vet precis hur det är. Jag är också sån. Det är som att man inte kan slappna av av någon anledning. Som tur är är inte M bortrest särskilt ofta. Jamen visst. Jag får ju abstinens
Min sambo är inte heller bortrest ofta men dem gångerna han är det så hände det här med sömnen av nån sjuk anledning.....vill ju bara sova tryggt och skönt
Inatt drömde jag såååå mycket och det tyder på att man sover ytligt och inte djupt väl för man drömmer ju bara i ett visst stadie för när man faller i djupsömn så drömmer man väl inte....jag har fått för mig det eller läst det nånstans tror jag
-
sånt har vi sen förra året som aldrig blev använt....det var ju en så himla kall sommar juMejaKiZnic skrev 2009-11-17 22:42:04 följande:www.tradera.com/Ny-Linne-fran-Molo-med-butter...Så fint hade de varit 98 hade jag tagit det direkt
hoppa den passar nästa sommar med
-
ja verkligen konstigt att veta exakt när bäbisen kommer och kanske tom vilken tidButtelina skrev 2009-11-17 22:45:50 följande:hehe ja hon ska göra planerat kejsarsnitt så vi vet att lilleman kommer då måste kännas skumt att veta innan hehe jaaa .åhh en liten neo bebis
Jag skulle inte vilja bli snittad om det inte var så att man var tvungen då förstås....sen förstår jag ju dem som har förlossningsskräck
-
Butte: vilken färg hade du på ränderna på den badges tröjan du hittade på salgen?? är det samma som den jag vann på T häromdagen?? -
ha du inge bild med den på lilla cessan din?? du matchade den med dem gröna velourisarna va´?Buttelina skrev 2009-11-17 23:01:26 följande:jepp *underbar*