Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Fantastiska Skatt skrev 2009-12-05 17:43:39 följande:

Ja hon verkar sälja av allt och har gjort länge / flera omgångar vilket känns lite oroväckande En av trådens favvoshoppar ....
    hon säljer nog av allt och orosanande är nog tyvärr rätt...
  • Kristyr

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-05 18:04:32 följande:

Ska köpa nya mobiler till tjejerna så jag måste hålla i pengarna lite Skummis tomtar har jag inga och ostbågarna kommer fram till Robinson Jag e bara SÅ trött dygnet runt, så förbaskat frustrerande och jag känner mig som en fånge i den här kroppen *less*
    du vet vad jag sa, det är bara att härda ut och ta hand om dig och lyssna på din kropp!! *blänger uppfostrande blick*
  • Kristyr
    Ska genast kolla in där. När du säger regnbåge undrar jag om det inte är just den typ av overall hon skulle gilla. Men den blir nog svår att hitta den....
    104 och 116 på mysgrodan
  • Kristyr
    Ska genast kolla in där. När du säger regnbåge undrar jag om det inte är just den typ av overall hon skulle gilla. Men den blir nog svår att hitta den....
    alla utom 110 och 80 på babyshop
  • Kristyr
    mortillsju skrev 2009-12-06 19:16:50 följande:
    Men tack kära! Den ska jag visa S och se hur hon reagerar. Jag visade den rosa varianten och den ratade hon....galen tös
    hade ingen aning om vad du skulle ha för storlek
  • Kristyr

yes! plastisock space som jag inte köpte häromdagen pga frakt och även hoppade på llm.. nu fick jag den på sista paret ut på bor tror jag och även en regnbågsbody till julklapp till kusinbarn Lite bättre med 2 saker än en när det gäller frakten...

• Kristyr

SMultron> nuu måste det bli en tjej. Har köpt rosa äppellunden body och rosa leggings till... Vågade inte hålla mig och vänta längre till.....

• Kristyr

Smultron> jaaaaaaaaa det är superfint juh. Men jag är sugen på blått med det kan är iaf unisex det.. det rooooooosa är lite svårare att få unisex tycker jag....

• Kristyr

Bubblan> Spisen borde täckas av försäkring vad det nu heter, finns ju i ett år från det man köper sakerna.....

• Kristyr

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-06 21:25:21 följande:

Å då rök tv:n om de bara är ett år Nä, just nu ska vi nog inte ta oss för så mycket i den här familjen, finns inte ett nåt som går rätt.. Huset lär väl brinna ner på julafton, vi lär krocka på vägen till svärisarna och alla julklapparna blir snodda i ett inbrott
    men det kan vara längre med..ibland är det ju 2.... kolla upp det! Annars borde det gå på hemförsäkringen tycker jag...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15