Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

åkte dit på en wct hummel på mpv....

dag 2 med kalender och jag har fastnat båda dagarna... *pust* och jag som inte trodde jag skulle ha nått från dem iår..

men det finns annat än molo visst

• Kristyr
    Zvartaliljan skrev 2009-12-01 19:57:13 följande:
    big no no...Maia kunde inte ens ha 92 i deras summersuits förra året och då blev hon 2 i maj och var en LITEN tvååringKikar bara in lite snabbt...står o kokar kroppkakor
    skulle inte du bara ligga i soffan???!! *morrr*
  • Kristyr
    Zvartaliljan skrev 2009-12-01 20:26:20 följande:
    okej, rättelse, jag SATT och kokade kroppkakor De var kvar sen jag gjorde förra gången så sambon hämtade dom bara från frysen Litar dock inte på honom när det gäller att koka dom så jag ville göra det själv...och GOTT var det, nu är magen så full så nu MÅSTE jag ligga ner, kommer nog inte upp
    hmmm okey då....
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2009-12-02 08:52:37 följande:
    hehe på tal om problem... måste berätta om lillebrors problem. nu när han vaknade imorse så kom han in till mig i sängen. vi gosade en stund men jag märkte att han vände sig lite och var lite sur. jag frågade vad det var, då sa han IRRITERAT och tittade ner på sin snopp "OHHHH snoppen lägg dig ner, jag tycker inte om när du är tjock och fet"
    åhhhhh han är så sööööööööt!
  • Kristyr

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 08:54:04 följande:

Mårning!Toooookförkyld och jag blir vansinning, jag vill vara FRIIIISK  Förbaskade vinter elände!! Sol och snö nu tack så man piggnar på sig lite!!Tur man ska få lite fin post idag Tjolla--- Å så stilig Milo!! Sååååå himla fin i det ju
    men idag är det nog SOL på G. Även om det är KAAAAAAAALLLLLLLLLLLT!

jag måste hitta en bra mössa, varm. Och VAAAAAAAARMA vantar... till sonen. Någon som har nått bra tips??
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2009-12-02 08:56:52 följande:
    hehe han är för go den lille skiten så söt när han sa det! vilka bekymmer dom små grabbarna kan ha
    *hehe*

den fungerar inte "historien" är dock bäst Tycker alla vuxna i vår familj iaf.. *hehe*
  • Kristyr
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-02 09:00:57 följande:
    Mina ungar har alltid varit varma i ReimaTec-vantar. Storasyster kan nu ha vilka vantar som helst, men lillasyster får kalla händer i andra vantar ännu...
    då är frågan var man kan hitta sånna....
  • Kristyr
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-02 09:00:57 följande:
    Mina ungar har alltid varit varma i ReimaTec-vantar. Storasyster kan nu ha vilka vantar som helst, men lillasyster får kalla händer i andra vantar ännu...
    vilken modell? är det reggie eller???
  • Kristyr

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-02 09:03:04 följande:

Jo jag ser faktiskt solen kika upp där borta så kanske Dålig på tjockis mössor, vi kör Molos stickade rånis i vinter
    jag ser SOL

stickade rånis... *hmmm*
    finns väl inga sådana kvar någonstans.... som passar blå polarisoverallen..
  • Kristyr
    FlowerPowerMama skrev 2009-12-02 09:04:59 följande:
    Reimashop på nätet har ju, doffi.se kanske?
    jo jag såg, men såååååå dyr frakt.. *ryser*

på både reimashop och doffi, var dessutom slut på doffi.

Får ringa länna sport tror jag och kolla om de har, får isf åka dit i helgen...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15