Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ChokladMoshin skrev 2009-12-03 17:42:25 följande:
    Men jag kan låsa upp min dosa via telefon banken, men det gäller kanske inte alla banker.Gokväll i tråden förresten!Väntar paket från 3 webbisar med nyheter och 4 tradera paket och inget har dykt upp än
    då tar det 5 dagar innan den börjar att fungera om man gör det via telefonen Och den börjar fungera direkt om man går till ett bankkontor...
    Ringde och pratade med banken...
  • Kristyr
    ChokladMoshin skrev 2009-12-03 17:47:26 följande:
    Så olika det kan vara! Dotra min spärrade min i förra veckan när jag satt och skulle betala räkningar, dom löste det på en gång.
    lyxigt!

själv få jag ge mig ut på äventyr, med risk att det blir shopping i globen med...
  • Kristyr
    ChokladMoshin skrev 2009-12-03 17:52:04 följande:
    Ja, riktigt lyxigt!! Hmmm, läääänge sedan jag var i Globen och shoppade. Hoppas du hittar ngt kul.
    ska iaf kolla hm mama till mig om det finns nått... sedan får det räcka. Kommer blir tillräckligt i julkalendrarna tror jag...
  • Kristyr
    ChokladMoshin skrev 2009-12-03 17:57:56 följande:
    Hehe!!Tror inte jag vill ha ngt från kalendrarna tror jag.Eller möjligtvis ett tåg plagg till lilla tjejen. MEn inget måste.
    trodde inte heller att det var nått jag ville ha... men det var det tydligen iaf..
  • Kristyr
    Zvartaliljan skrev 2009-12-03 20:36:22 följande:
    v.31+4fortfarande en liten mage och inte så spetsig längre...men så har han ju sjunkit ner o fixerat sig också. SF-måttet fick hon till 25cm på sjukhuset förra veckan (min bm fick det till 28cm några dagar innan så vem som mätte fel vet jag inte...)
    Nej inte kan man gissar att du är grav i v.30 inte..
    Jag har större v17........
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2009-12-03 20:47:20 följande:
    rätt så lik din mage fast jag var i vecka 15 här typ.. förstår att du vill ha en stor rund kula.. men din mage är fin
    mer min stajl
  • Kristyr
    Stormis skrev 2009-12-03 20:58:38 följande:
    Jo, trodde aldrig att jag skulle VILJA ha värkar , men jag är inte avis på din situation. Usch vad jobbigt!När vi ändå är ot med magbilder i svartklätt.... Har ju påklädda nu . Här i v 36 tror jag. Nu är den större, men har bara bilder utan kläder och de behåller jag för mig själv
    fiiiiiiiiin mage!!
  • Kristyr

en fundering. Är alla babytröjor eller den med fåglar lika små i stl som puzzelbabytröjan??

• Kristyr

åhhhhh så vill jag gå på UL nu så jag kan handla smått med gott samvete Vill inte handla nått innan UL iaf..

• Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2009-12-04 10:00:44 följande:
    När är det dags för UL? Får ni veta kön i ditt landsting?
    om 13 dagar

Jag har kompis som fått veta kön där jag ska göra..... Beror säkert på vem som gör det. Får ta med ett stort rött fint äpple.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15