Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-12-04 10:06:57 följande:
    Vilken julklapp Ta med två äpplen för säkerhets skull
    jaaaa...

Största problemet är väl barnvakt till sonen, han får ju inte vara med och pappan vill ju vara med UL.
  • Kristyr

Nej dax för en dusch sedan till banken och låsa upp bankdosan så jag kan betala kalenderfynd

• Kristyr

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-04 16:18:39 följande:

Ååå.. Om exakt två veckor den här tiden bor jag inte här längre  Bara två veckor kvar alltså.. Ihhhhhh!!!
    åhhh jag har gjort mitt UL

Kom ni fram till nått om mysgrodans kalender???
  • Kristyr

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-04 16:24:47 följande:

När ska du på UL? E de köns?
    den 17e och det är vanligt rul.
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2009-12-04 19:44:51 följande:
    Råååsa bubblan eller annan stockholmare: Finns det någon rolig danskbutik runt barkarby?
    *hhm* njäe inte vad jag kan komma på.....
  • Kristyr

Äh jag bojkottar b&r idag.. ville ha en tröja.. men inte EN tröja och sedan frakt på det... *blä*

Får hoppas den kommer i nån annan kalender.....

• Kristyr

1 och 1 är 3 skrev 2009-12-05 13:31:52 följande:

Sy överdrag till madrassen som ska ligga på Ts golv.. vill helst inte ha en skarv mitt i Tänkte som sagt på Jotex lakan men e de fel rosa färg så ser de ju skit skumt ut...
    färga till rätt nyans??
  • Kristyr

söta kråkan skrev 2009-12-05 16:39:12 följande:

förmodligen den säljaren säljer ju med ett annat alias också eller rättare sagt hon är www.tradera.com/Ny-tuff-Molo-bodysuit-med-tag... och hennes sambo zorras.
    aha.. Lite "misstänktsamt" på adressen. Tänkte att det inte kunde vara hon eftersom hon är ju den länken du skickade...

Vilket lager hon måste ha som hon säljer av.....
  • Kristyr

söta kråkan skrev 2009-12-05 16:42:53 följande:

hehe jag upptäckte det då jag vann av både av en ren slump min bank sparar kontonummret nämligen och det är samma på båda säljarna. Och då var jag så ruskigt nyfiken så jag frågade henne.
    *hehe*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15