• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-10-08 08:17:32 följande:
    jepp det borde du få
  • Helle
    Stormis skrev 2009-10-08 22:45:57 följande:
    Förresten - om nån fortfarande är uppe? Har ni röstat i Snövit-klänningen??? www.familjeliv.se/Disney/1.597559 Kom igen nu!
    Jajamän, för länge sen På finaste klänningen

Ett snabbt inhopp bara innan sänggående. Kvällen är alldeles för kort för att hinna göra allt
  • Helle

God morgon.

Nu börjar det kännas att jag har varit ensam i veckan. Gustav tycker återigen att tjugo över fem är en bra tid att vakna. Liite tidigt för mig.

Idag hoppas jag på lite paket, mössa, T tröja från Butte, böcker. Hmm var det något mer {#lang_emotions_undecided}

• Helle
    Buttelina skrev 2009-10-09 08:43:10 följande:
    meeeen fick du inte den igår???!! såg att det trillat in en massa omdeömen igår.. så jag vet att flera fick! irriterande att det ibland tar 2 dagar!
    Ja det gjorde ju det förra gången så jag har stor förhoppning om att den kommer idag
  • Helle

Hej hej

Efter en helg borta så kom vi hem igår eftermiddag och då fungerar inte nätet. Inte direkt smidigt när man har jobbet på webben.

Mannen som är datasnubbe är på tjänsteresa tio dagar på en annan kontinent och så länge kan jag ju inte vänta på hjälp så efter diverse samtal med honom och vår leverantör så fungerar det igen

Inte direkt smidigt att behöva ringa och vänta hos leverantören i en halvtimma innan man kommer fram när all utrustning är i källaren och man har två vakna barn som springer runt och kan hitta på allsköns bus. Kan säga att jag var något svettig när det var klart, men nu fungerar det i a f

Vad händer här? Får läsa tillbaka lite, men en snabb uppdatering är aldrig fel

• Helle
    Tjollabolla skrev 2009-10-12 20:01:42 följande:
    Alltså hur tusan ändrar man i en annons man laggt upp i Pro listern?! Jag klickar upp annonsen och ändrar men det går inte att spara?!
    Jo men det finns ju en knapp som heter spara och en som heter spara och stäng, eller hur menar du?

Liljan: mysigt att få se bebbe imorgon.
  • Helle
    Tjollabolla skrev 2009-10-12 20:18:14 följande:
    Ja men båda dom är gråfärgade och går inte att välja! Blir knäpp snart! Ska man inte kunna ändra i annonsen?! Jag har laggt alla mina Köp Nu på reservationspriset så kan jag inte ändra får jag göra om allt
    Då vet jag inte, men det ska gå att ändra. Jag brukar alltid göra mina annonser och sen gå in och fixa portot samt ändra eventuella stavfel. Mycket skumt. Blir det så på vilken du än tar?
  • Helle
    Everlonn skrev 2009-10-13 06:20:59 följande:
    *gäääääsp* Bus beslöt att kl 5 var en bra tid att vakna Visst att vi ska iväg idag men... Hon kommer säkert antingen somna innan vi kommer iväg eller 5 min från Malmö
    Här har vi också varit vakna sen fem. Inte så himlans kul. G står bredvid mig och tittar på Nicke
  • Helle

OT men jag behöver köpa någon form av galonvantar till dagis. Sonen har fingervantar och igår var de dyngsura och fulla med grus. Vilka är bäst att ha över? Gärna snabba tips då jag ska ut på stan om ett tag

• Helle
    Everlonn skrev 2009-10-13 08:57:33 följande:
    Är inte didrikssons bra? Har för mig det:)
    Ahh, tack. Funderar var det finns på stan.
    Pejo skrev 2009-10-13 08:59:32 följande:
    Lindex har superbra regnvantar.... fodrade med fleece så man behöver inga andra vantar under. Har de till mina 3 killar o inga som gått i sönder än!
    Kanon, tack. Lindex vet jag var det ligger
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15