• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Åhh, måste ut på stan en sväng och försöka hitta födelsedagspresent till mannen, men har inga uppslag alls. Förslag?

• Helle
    Smultronhjärta skrev 2009-10-13 11:12:11 följande:
    Klocka! Det ska min man få när han fyller år Annars så parfym,bälte,mössa och handskar,skjorta,bok(Jens Lapidus)
    Ahh, det skulle han i o f sig behöva en, men det blir nog lite snabbt på att bestämma (är inte så snabb på sånt), men bälte det behöver han och en plånbok. Jens Lapidus har han läst redan, funderar på om det har kommit ut något annat nytt.

Tack!
  • Helle

Glömde ju - vad söt lilla Lova är Hoppas snuvan går över snart.

• Helle
    Incommunicado skrev 2009-10-13 11:23:23 följande:
    upplevelse? konsert eller teater tillsammans, eller gokart, rally, ballongfärd om han är mer machokille. En weekendresa?
    Bra tips! Lite svårt med barnvakt bara. Vi har nog utnyttjat vår kvot i år känns det som.
    Buttelina skrev 2009-10-13 11:28:23 följande:
    den mest uppskattade presenten som min sambo fått var ett kuponghäfte som jag själv gjort där var kuponger som han kunde använda närsomhelst (ca 20st) där det stog tex "Lee lagar middag idag" "helkroppsmassage" "jag bestämmer tv programmen ikväll" osv fanns såklart en del snuskiga med så när han gav mig en kupong så var jag tvungen att "lyda"
  • Helle

God kväll!

Fick äntligen tummen ur och beställde bobux tofflor. I den här stan finns verkligen inga tofflor att hitta så nu blev det från England. Hoppas de passar på killarnas fötter bara.

För er som gav rekomendationen Lindex på galonvantar så kan jag berätta att det inte fanns några i sonens storlek o inga hittar jag på webbutiken heller (kanske är jag blind ?)

Butte: tack för fina tröjan, som min postis aviserat måste vara latare än latast. Gustav blev sååå fin i den och jag är så glad att jag äntligen fått tag på en. Den passar redan nu även om den är lite stor. Ska försöka få in en bild nån dag.

• Helle
    LJ2 skrev 2009-10-13 20:54:42 följande:
    nån som har en bra länk till snygga tapeter till pojk?? väven e nere.. ska slipas i morgon.. o målas lite.. så ska beställa tapeter.. tog hem 2 album.. men nja.. sonen äålskar ju spindelmannen.. men,. nja.. o batman.. o cars.. men.. visst, de va ok.. men ändå ingen jag fastnade pang för.. tips nån? billiga eller dyra spelar ingen roll.. bara de e snygga =))
    Vi har stjärnor till båda våra killar, en har blå tapet med vita stora stjärnor och en har lime med små vita stjärnor. De tycker vi är fina. Jag är inte så förtjust i mönstertapet med ex cars.
  • Helle

God morgon

jompa skrev 2009-10-14 07:26:42 följande:
    god morgon har du koll på om och när nya Katvig rändernak ommer till Sverige?
    De kommer till Sverige Inom ett par veckor ska de vara här.
  • Helle
    Tjollabolla skrev 2009-10-14 19:06:48 följande:
    Vad tyst här är ikväll! Milo har nästan 40 graders feber nu. Stackars plutten. "Jag har ont armen. Jag har ont benet. Jag har ont magen...!" lille vän, det gör ont att ha feber... Nu tittar han dock på Mamma Mu filmen och skrattar, hur kul det nu kan va när man sett den 100 ggr.. Åhh jag vill oxå ha hit nya katvig! Både det lila randiga och blå/oranga var ju sjukt fint!
    Jag håller med! Jättefint. Gillar de små äpplena också.

God kväll!

Nu börjar det kännas att mannen varit borta 10 dagar. Avlösning - ja tack! Men nu sover båda och jag ska väl pyssla lite med siffrorna - huva baksidan av jobbet.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15