• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Preggi skrev 2009-10-18 20:57:31 följande:
    Vad mysigt!! Jag vill också ha en till men mannen vägrar... Han ger nog med sin nångång.. Vad gör du nu? Jobbar du? Hur är det med dina fina killar?
    Han är ganska så lång så han uppfattas lätt som äldre, men icke .. född 060606

Fina tjejen i blå overallen. Vi har också den.
  • Helle
    Preggi skrev 2009-10-18 21:12:09 följande:
    Jag gillar blått på tjejer jag med och unisex kläder. Tycker att mina tjejer, speciellt M passar så bra i blått och turkost och grönt. Vet inte om jag gillar rånarluvor. *duckar* Men ska kanske ge det en chans.
    Vi har en space rånarluva och en randig med blått i från PoP. Och en gammal mörkblå mössa från PoP som P hade när han var liten.
  • Helle
    Buttelina skrev 2009-10-18 21:28:01 följande:
    till vem?? strl 48/50 skulle det passa en 3åring?
    Sorry hann logga ut igår, men jag ska ha den i till Gustav i den storleken och han har ett huvudmått på ca 49. Tror den blir tight till P som har 52 men ska testa idag. De kan ofta ha samma mössa.
  • Helle

God morgon förresten El god och god, alla är förkylda och hängiga. Mannen som kom hem från sin tjänsteresa i torsdags har inte varit annat än dålig sen han kom hem. Ingen avlastning där inte, snarare en belastning. Dessutom ska jag börja inskolning på dagis för Gustav idag, vilket inte känns helt hundra, men vi går väl en kortis och hoppas han repar sig till imorgon.

• Helle
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-19 07:09:52 följande:
    Gomorrn shoppingtokar! Hur är Molos vintermössor i storlek? Har totalt snöat in på såna och känner att jag måste ha en sån (eller ja, dottern behöver en).
    Hej
    Vet tyvärr inte något om deras mössor. Här fick det istället bli PoP och Reima i år då jag tycker de ser ut att hålla åt lite sämre, men snygga är de

Hur mår du nu efter op?
  • Helle
    Pepper79 skrev 2009-10-19 11:52:19 följande:
    Har tittat lite i salgtrådens bt. Har konstaterat att listan till en eventuell salg kommer att bli lååååång . Var ju så mycket fint i vårens kollektion.....
    har du någon länk?
  • Helle

Stor kram till dig.

SmillaMilla skrev 2009-10-19 19:13:58 följande:
    Hej tjejer! Äntligen tillbaks efter en dag på sjukhuset. Visst var det som ni trodde. Ett misfall. Vecka 8 något. Fick skrapas. Men nu mår jag bra. KRAM
  • Helle

Hej hej

Lite OT men jag fick hem bobux-tofflor idag till båda mina små att ha på dagis. Efter mycket letande fick det ändå bli bobux och båda älskade dem. Ville inte ens ta av dem när de skulle bada , men det gick förstås inte för sig att bada med nya tofflorna.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15