Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

JsN skrev 2009-11-26 10:56:29 följande:
    finns det någon sida där det går att se vilka nyheter som kommer?
    Nope, har varit väldans hemligt i år...men nu lär det ju börja dyka upp i shopparna
  • Everlonn
    FlowerPowerMama skrev 2009-11-27 09:13:18 följande:
    Ja, det borde den kanske. Har en multiflower knappklänning i 104 här hemma och den kan nästan storasyster ha...Får hoppas att Bubblans klänning kommer idag och att hon orkar med en snabbrapport om storleken.
    Såg kaninklänningen igår och den såg då ut att vara lika stor i storlek som alla knapp-klänningarna!
  • Everlonn

Guuuuud vad stressigt!! Har köpt KIZZ-biljetter till maken och allt bara strulade och jag funkar mycket dåligt under stress!!! Ringde upp honom och skällde för att han utsatte mig försånt här med den knappa infon, idag kl.10..köp biljetter..ståplats{#lang_emotions_yell}

Fast sen påminde han mig om att han körde i centrala köpenhamn för salgen{#lang_emotions_dreamer} Så då blev han förlåten bums Och nu har han sina förbaska biljetter i alla fall

Köpte fiiiina fjärilströjan på B&R igår! Underbar!!! Går och klappar på den så där som man gör när man förälskat sig i ett print

Idag ska Bus få vaccinationen, har laddat upp med godis och sårbubblor och håller tummarna för att hon inte får några efterverkningar för vi har planer imorgon ju!!

• Everlonn
    saturnina skrev 2009-11-27 10:38:26 följande:
    Åh, har beställt den fjärilstunikan idag. Längtar!Vi är vaxade alla fem nu och det var bara mamma & pappa som blev krassliga dagen efter. De tre barnen var helt opåverkade. De kände knappt sprutan när de tittade åt ett annat håll, så det gick väldigt smärtfritt. 2-åringen blev dock lite misstänksam när vi skulle ta av tröjan, men det är ju den åldern lite grann - rädd för allt utom mamma.
    Fick hon i armen? Trodde de små fick i benet{#lang_emotions_undecided} 

Ska nog kunna förvilla henne med såpbubblorna Det var tanken i alla fall

Skönt att de små slapp att bli krassliga, hoppas på detsamma för Bus!
  • Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-27 17:05:12 följande:
    Jag är hlet däckad Har aldrig haft så här ont på så många ställen samtidigt i hela mitt liv.. Influensa jo tack! Febern gör mig sovandes konstant å jag som fått fin post från BoR som jag inte nu kan prova Fasiken va jag e less på att ligga nu alltså!! Orkar inte ens shoppa
    Har du fått flunsan nu oxå på allt annat elände! Krya på dig kramar!!
  • Everlonn
    solouniko skrev 2009-11-27 19:31:52 följande:
    Nämen söööt! Ja, kanske man skulle skaffa sig en liten hjälm ändå? Så inte lillhuvudet kryper och blir ännu mindre
    Visst har du oxå en myspöl? Bus lärde sig sitta i sin och fattade inte alls att golvet var hårt Så vår hjälm kom bra till pass!
  • Everlonn

Nu är vi äntligen hemma efter en fantastisk shoppingdag!

Har varit i Malmö där vi mötte upp med Butte och sen in till en leksaksaffärsutförsäljning! Har spanat på denna docka lääänge! Såå fin och dyyyr{#lang_emotions_sealed} Men nu var det halva priset! Hela resan ner var det värt när jag fick min (ok då;) Bus docka)

Hann säga ett snabbt hej till Trunken, lämna över liten kasse till henne och sen iväg till OTT, det måste man ju när man ändå är i Malmö under utförsäljningen eller hur?

Är sååå nöjd med det jag hittade där! Sånt som jag missat/lagt tillbaka på salgen! *nöjd*

På vägen hem körde vi inom Nikkis jobb Hi hi så förvånad hon blev när vi dök upp där, var värt omvägen för hennes min{#lang_emotions_dreamer} Och hennes fina fjärilsmålning i ansiktet *ursöt*

Och nu har vi landat hemma!

En kanondag helt enkelt

Tack Butte för sällskapet idag!!! Och tack Nicki för efterrätten !

• Everlonn
    Smultronhjärta skrev 2009-11-28 17:02:08 följande:
    Låter ju som en helt perfekt dag Vad var det för docka du köpte?
    http://www.corolle.com/en/catalogue/fiche_pdt.php5?ref=P7375

Denna underbara{#lang_emotions_sunny}

Sen slank det med en sån här{#lang_emotions_dreamer}:

http://www.corolle.com/en/catalogue/fiche_pdt.php5?ref=K6735

Och detta:

http://www.corolle.com/en/catalogue/fiche_pdt.php5?ref=K6783

http://www.corolle.com/en/catalogue/fiche_pdt.php5?ref=44200

698:- för översta dockan i ord.pris Dyyyyra små rackare men så söta att man bara smälter!
  • Everlonn
    Smultronhjärta skrev 2009-11-28 17:08:28 följande:
    Fina julklappar (som jag antar att det är)Det farligaste med utförsäljningar är att det alltid har en tendens att slinka med mer grejer
    Japp, julklappar Hade kunnat tänka mig liiite till men så skulle vi ju till OTT efter ha ha ha och där slinker det ner en del med ju
  • Everlonn
    Smultronhjärta skrev 2009-11-28 17:14:01 följande:
    Bilder på G kanske
    Det får vänta liiite...fotboll på Tv{#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15