Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2009-11-29 10:11:33 följande:
    Ja fy vad dåligt samvete jag har... Jag kan ju inte gå ut med honom, inte sitta på golvet och leka, kan knappt stå upp och laga mat bara en del dagar... Duscha honom är ett annat problem, precis som att hålla iordning här hemma, bära in ved, gå ut med hunden... Listan kan göras lång. Min mamma hjälper ju mig när hon kan, men hon jobbar ju mest kvällar och nätter, så det är inte så ofta. Så jag vet verkligen inte hur detta ska gå till
    Hade gärna kommit en runda nästa vecka så Milo blir lite aktiverad med att leka med Bus, men maken jobbar eftermiddag{#lang_emotions_undecided} 
  • Everlonn

Butte: Tror du vi lät lite kul när vi ropade Butte och Everlonn över lokalen på OTT igår ha ha ha

Det mest komiska är kanske att vi faktiskt lystrar till det{#lang_emotions_dreamer}

• Everlonn

Hittade ingen annan bild *sorry Liljan , fast den är kul *

De är små i storlek! Bus har på sig 98 men jag har köpt fler och då tagit 104 och 110! De är faktiskt rätt smala så vet inte hur de ser ut på en rundis...
  • Everlonn
    Kristyr skrev 2009-11-30 16:32:07 följande:
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-30 16:29:08 följande: Nej men jag funderar iaf på att ta typ 86. Tror hon kanske har 74 eller 80 nu.
    De är ju inte så långa så 86 blir säkert bra, kanske lite lång i ärmen men det kan man ju vika
  • Everlonn
    Kristyr skrev 2009-11-30 16:44:06 följande:
    Ang stl har jag mailat och frågat hur lång hon är, ser om jag hinner få nått svar idag...
    Ta minst en storlek över då, helst två
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-11-30 18:10:46 följande:
    Godkväll förresten Har precis varit duktig o ätit fisk...händer inte ofta O nu ska jag mumsa på Vienetta Det blir mycket okynnesätande när man är sängliggande INTE bra, kommer väl smälla på mig flera kg nu....
    Gör väl inget Smal som en sticka är du ju
  • Everlonn
    Smultronhjärta skrev 2009-12-01 09:10:35 följande:
    Hej! Krya på digJag sitter och hoppas att ens slippa ringa VC medan maken ringer hem från jobbet och tjatar!*vill inte*har ont i magen i trakten runt blindtarmen Har du någon annan hood från Småfolk? Denna är nämligen precis likadan i storlek dvs normal men man kan med fördel använda den lite tidigare med uppvik Jag fick en likadan igår- fiiinaste
    Gör det ondare om du trycker där och sen släpper? Och om du böjer upp benet mot magen och sen tar ner det?

Gör det det ska du åka in omedelbart! Du ska förstås kolla upp det ändå...och lyssna INTE ifall du får en gammaldags läkare som börjar fråga om din menscykel{#lang_emotions_yell} Du ska kollas för blindtarmen även om du är kvinna liksom!!

Sen är det alltid bra att kolla för det finns ju utomkvedes att ta med i beräkningen..men det är ju lätt kollat med ett gravtest..
  • Everlonn
    Smultronhjärta skrev 2009-12-01 09:34:07 följande:
    jaa det känns ju.. Men jag har ju känning även om jag går liksom
    För det var så man skulle kolla enligt läkare...självklart inte fale safe metod men det ska tydligen göra värre ont när man släppt/tagit ner benet...
    JsN skrev 2009-12-01 09:30:07 följande:
    Men det kan ju naturligtvis vara ÄL också.
    Klart det kan  Men har tyvärr hört alldeles för många som inte ens blivit undersökta! Och en undersökning måste man ju få...
  • Everlonn

Provade de mjuka hängselbyxorna som jag köpte på salgen på Bus, såååå mysiga och hon ÄLSKAR dom!! Fick inte ta av dom igen

Ska försöka få in bild i bt, det går ju så trögt nu förtiden{#lang_emotions_undecided}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15